Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@13:47:06 GMT

ترامپ، بایدن را به باد سخره گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۲۶۷۹

ساعت 24- رئیس جمهور آمریکا بار دیگر جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری را مسخره کرد و به هزاران نفر در گردهمایی کارزارش در "سنفورد" ایالت فلوریدا گفت: دموکرات‌ها آمریکا را به یک "کابوس سوسیالیستی" بدل خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ روز دوشنبه به هوادارانش در فلوریدا گفت که در صحت کامل به سر می‌برد و احساس انرژی می‌کند، در حالی که بایدن این‌طور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نخستین گردهمایی کارزار خود بعد از اعلام تشخیص کووید ۱۹، اظهار کرد: جو بایدن خوابالو، از طرفی آدم خوبی نیست، باید صادق باشم... او امروز روز بسیار بدی داشت، ... او نام "میت رامنی" را فراموش کرد، به خاطر نمی‌آورد که در کدام ایالت است و گفت امروز یک دموکرات مفتخر است که برای سنای آمریکا نامزد می‌شود، این دومین بار است!

ترامپ در توییتر نیز نوشت: جو بایدن خوابالو روز بسیار بدی داشت. او نام میت رامنی را به خاطر نیاورد، بار دیگر گفت که نامزد سنای آمریکا می‌شود و فراموش کرد که در کدام ایالت است. اگر من هر کدام از این کارها را انجام می‌دادم، بی‌کفایتی بود. حالا که او انجام داده، فقط همان جو خوابالو است!

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: هیچ قوتی و قدرتی برای او باقی نمانده، هیچ چیز ندارد. وی افزود که "در صورت برد بایدن، چپ رادیکال کشور را اداره خواهند کرد" و آمریکا را به یک "کابوس سوسیالیستی" بدل می‌کنند.

ترامپ گفت که بایدن "متعلق به جهان‌گراهای رادیکال" است که  مشاغل آمریکایی را دور رانده، کارخانه‌ها را تعطیل کرده‌اند و باعث شده‌اند ایالات متحده در "جنگ‌های بی‌پایان" شرکت داشته باشد.

روز دوشنبه، بایدن ظاهراً نتوانست نام میت رامنی، فرماندار سابق ماساچوست را که سال ۲۰۱۲ در مقابل باراک اوباما، رئیس جمهور سابق نامزد شده بود، به خاطر آورد. بایدن به او با عنوان " یک مورمون، فرماندار" ارجاع داد.

بایدن بعدتر نیز در رویداد انتخاباتی در "تولدو"، موفق نشد سمتی را که در این انتخابات برایش نامزد شده، درست تعریف کند. مشخص نبود که این اشتباه لفظی بود یا او داشت خیال‌بافی می‌کرد، اما او در ماه فوریه نیز در یک رویداد دموکراتیک واقع در کارولینای جنوبی، اشتباه یکسانی مرتکب شد و گفت که نامزد دموکراتیک برای سنای آمریکا است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • بگویید «کنست آمریکا»!
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد