Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کسی نباید به اصل طرح 46 هزار هکتاری اشکالی وارد کند چرا که واقعا برای این طرح بودجه خاصی گذاشته شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدباقر قالیباف در بازدید از طرح 46 هزار هکتاری اراضی سیستان و حضور در روستای کربلایی قربان از توابع بخش مرکزی شهرستان زابل با روستائیان اظهار کرد:  کسی نباید به اصل طرح 46 هزار هکتاری اشکالی وارد کند چرا که واقعا همه کشور و بخصوص مقام معظم رهبری برای این طرح بودجه خاصی گذاشته اند تا انجام شود، نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که قبل از ورود ما حداقل سه تا چهار گروه بصورت نامحسوس موارد را بررسی کرده اند و گزارشات در تهران ارائه و به استاندار اعلام شده و او موارد را قبول و قول داده تا ایرادات و مشکلات طرح را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به اجرای این پروژه دو اشکال وارد بود؛ اول مدیرانی که اینجا کار کرده‌اند عمر مدیریت شان کم بوده و مرتبا جابجا یا عوض شده اند و نکته بعدی اینکه مردم بعنوان بهره بردار اصلی در جریان کار قرار نگرفته اند.
وی افزود: ممکن است کار انجام شده در مورد حوضچه ها خطا داشته باشد که آن را برطرف می کنند و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قول داده که نظرات مردم را داشته باشد و اشکالات را با مشاور و مجری طرح دنبال و برطرف کند.
رئیس مجلس ادامه داد: نظام بهره برداری و حفظ و نگهداری در اینجا مشکل دارد که باید تعیین تکلیف شود در اینجا قبلا زراعت غرقآبی بوده، الان اگر آبی که می آورید کشاورز بخواهد بصورت غرقآبی مصرف کند اصلا بر روی زمین راه نمی افتد که بخواهد کشت کند، پس باید اشکال در اینجا مرتفع شود تا کشاورز بتواند کشت کند.
قالیباف تصریح کرد: من به شما قول می دهم که با کمیسیون کشاورزی مجلس حتما اینجا خواهیم آمد و استاندار هم پیگیر موضوع است و همه دست بدست هم می دهیم و با اطمینان عرض می کنم که این موضوع حل خواهد شد.
پیش از صحبتهای رئیس مجلس تعدادی از روستائیان و بهره برداران طرح 46 هزارهکتاری آبیاری اراضی سیستان از نحوه اجرا، کوتاهی ها، عدم کارهای کارشناسی در اجرای طرح، حیف و میل شدن بودجه توسط برخی از مجریان و عدم پاسخگویی مسئولین گلایمندی های خود را با قالیباف مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایرادات اراضی طرح 46 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دربانی عصر سه شنبه با اشاره به فعالیت ۳۲ شهر از ۱۶ شهرستان استان تهران، در حوزه معاینه فنی، اظهار کرد: مجموعاً ۶۳ مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمات رسانی می کنند.

دربانی با بیان اینکه طی سال گذشته سه میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو توسط مراکز معاینه فنی پذیرش شده اند، گفت: از این تعداد ۷۳.۳ درصد موفق به دریافت گواهینامه، حدود ۲۵.۷ درصد برای اصلاح نواقص رد و مشمول آزمون مجددو یک درصد نیز ابطال پذیرش شده اند.

دبیر شورای ترافیک استان تهران مشکلات در بخش های ترمز، آلایندگی، وضعیت ظاهری خودرو، وضعیت کمک فنرها و انحراف محور را از موارد عمده ایراد خودروها عنوان کرد و افزود: به طور میانگین بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار عیب در خودرو مشاهده شده است.

وی بیشترین حوزه ایرادات را با ۳۱ درصد فراوانی در تست آلایندگی خودروها اعلام کرد و گفت: وضعیت ظاهری اعم از شکستگی شیشه و یا موارد مرتبط با برف پاکن و چراغ خطر با ۳۰ درصد فراوانی مقام دوم ایرادات را کسب کرده است.

دربانی بیان کرد: مقام سوم ایرادات به تست ترمز با ۱۹ درصد فراوانی و مقام چهارم و پنجم به ترتیب به انحراف خودروها با ۱۲.۵ درصد و تست کمک محورها با ۷.۵ درصد تعلق گرفته است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران به انجام آزمون های چشمی در حوزه خودروهای دوگانه سوز در استان تهران اشاره و بیان کرد: در ۱۴ شهرستان و ۴۷ مرکز، این خدمت ارائه و طی سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ هزار و ۷۵۸ پذیرش انجام و ۷۹ درصد قبول و مابقی مردود شده اند و مقرر شد، مخازن سوخت و موار ارتباطی با آنها تعویض شود.

کد خبر 6093501

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • ایرادات «لایحه برنامه هفتم توسعه» رفع شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود