Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهارکرد: امنیت، احساس امنیت، گسترش و حفظ امنیت بدون یاری رسانه ها میسر نمی شود.

وی افزود: رسانه ها پیش دستانه در مقابله با نیروهای مخرب نقش بسزایی در کمک به امنیت دارند.

فاضل دادگر در خصوص آمار عملکرد نیروی انتظامی گلستان، بیان کرد: پلیس در بخش عمده ای از فعالیت ها متصل به سایر دستگاه ها و نهادها بوده که اگر همکاری خوبی باشد خللی در فعالیت ها نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گفتمان پلیس مطالبه گر شده است، ادامه داد: روند افزایش سرقت ها به ۶ درصد رسیده و نسبت به اردیبهشت ۳۰ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه سقوط و خودکشی دو فرضیه حادثه خانم سها رضانژاد بود، گفت: فضاهای جنگلی و توریستی ما باید ساماندهی شده و جولانگاه تورهای غیرمجاز نباشد.

فاضل دادگر افزود: بیان کردیم که دوربین کنترلی پلاک خوان در جنگل کردکوی داشته باشیم که محقق نشد و اتفاق بعدی در زمینه کوهنورد اهل کردکوی رقم خورد.

وی توضیح داد که سرقت های خرد در مجتمع ها زیاد است و بخشی از آمار را این اعداد تشکیل می دهد.

فاضل دادگر با بیان اینکه ۶ درصد افزایش وقوع سرقت داشتیم، گفت: ۶۶ درصد از سرقت های استان کشف شده است.

وی افزود: یک درصد دستگیرشدگان بی سواد، ۱۸ درصد بین ۱۵ الی ۲۴ سال، ۶۳ درصد ۲۵ الی ۳۹ سال هستند.

فاضل دادگر بیان کرد: ۱۰ درصد سارقان بی سواد، ۸۸ درصد دیپلم و کمتر و دو درصد تحصیلات عالیه داشتند.

وی اضافه کرد: در ۶ ماهه امسال هزار و ۹۱۹ پرونده فقره مقابله با قاچاق تشکیل و هزار و ۷۲۸ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: عمده کالاها مواد دخانی، مواد ممنوعه، دام، چوب، تجهیزات ماهواره و غیره بوده است.

فاضل دادگر اظهارکرد: در ۶ ماهه ابتدای سال ۲۴ فقره تصرف اراضی ملی به متراژ ۱۵۳ هزار مترمربع و به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان کشف و ۴۵ نفر هم در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به افزایش کارتن به دستان، توضیح داد: یکسری فرد ناشناس از این طریق وارد گلستان شده و این امر آمار جرم ها را افزایش می دهد.

وی گفت: باند سرقت خودروهای شاسی بلند با هوشمندی پلیس کشف شد که کار بی نظیری در کشور بود.

کد خبر 5046888

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرماندهی انتظامی گلستان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران انتظامی گلستان فاضل دادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار