Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران، روزنامه نیویورک تایمز نوشت که برخی از موسسه های رسانه ای بزرگ آمریکا به خبرنگاران خود از بیم ابتلای شان به ویروس کرونا اجازه سفر برای پوشش فعالیت های ستاد تبلیغاتی«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را نمی دهند.

علاوه بر خود نیویورک تایمز،«وال استریت ژورنال» و «واشنگتن پست» نیز حاضر نیستند که خبرنگاران خود را برای سفر با ترامپ اعزام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روزهای اخیر نمایندگان روزنامه های BuzzFeed News و Politico و Hearst حاضر نشدند که در جمع خبرنگاران همراه ترامپ باشند.

این مساله باعث شده است که جمعیت خبرنگاران کاخ سفید(وی اچ سی ای)به دنبال خبرنگاران دیگری برود تا  فعالیت های انتخاباتی ترامپ را پوشش دهند.

در همین زمینه «الیزابت بومیلر» رئیس دفتر «تایمز» در واشنگتن گفت:« خبرنگارانی که در کاخ سفید فعالیت می کنند نگران سلامت خود هستند و در این مدت هرگز از سفر با رئیس جمهور احساس آرامش نمی کنند».

چیزی که خبرنگاران را بیشتر نگران می کند این است که میهمانداران، عناصر امنیتی و کارکنان کاخ سفید همراه ترامپ در هواپیما ماسک نمی زنند.

علاوه بر آن بسیاری از آنها قبل از پایان یافتن دوره دو هفته ای قرنطینه شان پس از ابتلا به کرونا یا ارتباط با افراد مبتلا به این بیماری، به سر کار خود بازگشته اند.

در همین حال، نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور  آمریکا قصد داشت هفته گذشته به هنگام خروج از بیمارستان «والتر رید» نقش «کلارک کنت» شخصیت تخیلی در فیلم‌های کمیک را که تبدیل به سوپرمن می‌شد تقلید کند و با باز کردن دکمه پیراهنش، تی‌شرت سوپرمنی را که زیر آن پوشیده بود، نشان دهد!

روزنامه نیویورک‌تایمز شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان چندین تماس تلفنی از داخل بیمارستان والتر رید این ایده را مطرح کرد که با حالتی ضعیف و بی‌رمق از بیمارستان خارج شود و سپس تی‌شرت سوپرمنی را که زیر پیراهنش پوشیده به نمایش بگذارد؛ اقدامی که به گفته وی سمبل قدرت است.

ظاهرا ترامپ در چندین تماس تلفنی درباره این ایده صحبت کرده بود اما در نهایت این کار انجام نشد.

این گزارش روزنامه‌نیویورک تایمز درست همان روزی منتشر شد که ترامپ برای نخستین بار از زمان بازگشتش از بیمارستان والتر رید به کاخ سفید پس از سه شب بستری شدن در این بیمارستان برای درمان بیماری کووید-۱۹، در ملاءعام حاضر شد.   

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد: ترامپ که روز شنبه به مدت کمتر از ۲۰ دقیقه سخنرانی کرد، بانداژ هم بر روی دستش داشت که یادآور درمان‌ها و تزریق‌هایی بوده که او در روزهای اخیر دریافت کرده بود.

این ایده رئیس جمهوری آمریکا با تمسخر کاربران توییتر همراه شد. یکی از کاربران نوشت: «خب ببینید در آسمان پرنده هست، هواپیما هست، دونالد ترامپ هم هست؟» کاربر دیگری نوشت: «یادآوری می‌کنم که سوپرمن یک سگ هم داشت. در ضمن او یک مهاجر بود.» یک کاربر دیگر هم نوشت: واقعا سوپرمن؟! راحت باش!

پزشکان ترامپ گفته‌اند که به این رئیس جمهوری در طول درمانش داروی استروئید داده شده که یک داروی ضد ویروسی و یک روش درمانی با آنتی‌بادی است. ترامپ یک روز پیش از ترخیص از بیمارستان والتر رید به خاطر خروج کوتاه از این مرکز درمانی نظامی برای دست تکان دادن برای طرفدارانش مقابل آنجا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

ترامپ دوشنبه گذشته نیز به محض بازگشت به کاخ سفید به خاطر ژست گرفتن در مقابل دوربین خبرنگاران آن هم بدون ماسک و سپس ورود به محل اقامتش باز هم بدون ماسک به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.  

 

اخبار مرتبط سایه سنگین ابتلای ترامپ به کرونا بر مناظره ها/ سقوط بازارهای مالی آمریکا ابتلای ترامپ به کرونا رویایش برای ریاست جمهوری دوباره را بر باد می دهد نگرانی از اقدامات عجیب و وحشتناک ترامپ بعد از ابتلایش به کرونا توئیتر باز هم علیه ترامپ موضع گرفت ترامپ: من دیگر خطرناک نیستم!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ترامپ کرونا گرفت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا