Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی (داناب) و به منظور ایجاد و گسترش همکاری های فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به امضا رسید.

"رسول فرهادی" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به ظرفیت های منابع آبی به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار را امری مهم توصیف کرد و گفت: کودکان و نوجوانان می توانند در امر انتقال فرهنگ بهینه مصرف آب بسیار موثر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به خشکسالی های چند سال اخیر افزود: صرفه جویی در مصرف آب می بایست به یک وظیفه همگانی تبدیل شود و نوجوانان می توانند به عنوان مروجین فرهنگ صحیح استفاده از آب در خانواده، مهمترین نقش را داشته باشند. 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده اولین مرکز آموزشی است که کودک با آن آشنا می شود ضروری است خانواده نسبت به فرهنگ سازی بحث صرفه جویی در مصرف آب اولین گام را بردارند.
فرهادی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از توانایی ها و امکانات کانون پرورش فکری در جهت رشد و نهادینه کردن فرهنگ بهینه سازی مصرف آب، اقدامات شایسته ای انجام دهیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین"کبری اخلاقی" مدیرکل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد، تولید محتوا برای صرفه جویی در مصرف آب از طریق هنر را بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان، از دیگر مفاد این تفاهم نامه است. 
گفتنی است که در پایان، تفاهم نامه با حضور طرفین به امضاء رسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت آب منطقه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا تفاهم نامه همکاری مصرف بهینه آب كهگيلويه و بويراحمد شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد کانون پرورش فکری تفاهم نامه مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان