Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:12:53 GMT

بادامکی: هواداران به رحمتی و تیم دلگرمی بدهند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۳۴۳۱

بادامکی: هواداران به رحمتی و تیم دلگرمی بدهند

مربی تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است که این تیم و مهدی رحمتی برای نتیجه گرفتن به زمان نیاز دارند.

حسین بادامکی مربی تیم شهرخودرو در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد آخرین شرایط این تیم عنوان کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و روزانه دو جلسه تمرین برگزار می کنیم. به غیر از یکی دو مصدوم، بقیه بچه ها آماده هستند و زیر نظر کادر فنی کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.


سوال بعدی از بازیکن سابق پرسپولیس در مورد جدایی بازیکنانی نظیر میلاد سرلک و خلعتبری بود که او در واکنش به این سوال بیان کرد: بالاخره بعد از پایان هر فصل این طبیعی است. با توجه به شرایط باشگاه، خود بازیکن ها و نظر کادر فنی متاسفانه چند بازیکن از تیم جدا شدند. روابط صمیمانه ای با بازیکنانی که جدا شدند داشتیم و امیدوارم در تیم جدیدشان موفق باشند. باشگاه تلاش می کند نفراتی که جذب می کند به تیم کمک کنند.


او در پاسخ به سوال بعدی که چگونگی همکاری با مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم بود، اضافه کرد: ایشان اولین تجربه مربیگری را سپری می کند. فکر می کنم همه باید به او کمک کنند. ایشان در حال تلاش هستند تا شرایط تیم بهتر شود. باید همه دست به دست هم بدهیم که شروع مربیگری ایشان که کار سختی هم هست، موفق باشد.


شهرخودرو مصاف اول خود را مقابل ماشین سازی برگزار خواهد کرد. بادامکی در پاسخ به سوالی در این زمینه گفت: این تیم در چند سال اخیر یکی از تیم های خوب لیگ بوده است. این تیم ناشناخته است. بازیکنان جدید گرفته و کادر فنی عوض شده است. بازی اول در خانه خودمان است و امیدوارم بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم.


سوال بعدی از بادامکی در رابطه با عملکرد بد تیم فوتبال شهرخودرو در بازی های آسیایی بود و او در این مورد اینطور توضیح داد: چند بازیکن تیم ما جدا شده بودند و نتوانستیم بازیکنان جدید را به دلیل محرومیت به قطر ببریم. از سوی دیگر تیم های خوبی در گروهمان بودند. فکر می کنم با توجه به بضاعتی که داشتیم، عملکرد خوبی داشتیم. از نظر نتیجه عملکرد خوبی نداشتیم ولی از نظر نوع بازی و تلاش بچه ها راضی کننده بود.

 


حسین بادامکی که یکی از باتجربه ترین بازیکنان مشهد به شمار می رود و در هر دو تیم سیاه جامگان و پدیده (شهرخودروی فعلی) بازی کرده است، در واکنش به این سوال که چه تفاوتی میان پدیده سابق و شهرخودروی فعلی می بیند، بیان کرد: خب شرایط نسبت به گذشته خیلی تفاوت کرده است. سیاست های باشگاه کاملا متفاوت شده است. با توجه به نتایج دو سال اخیر هم انتظارات مردم بالا رفته و کار سخت تر شده است. وظایف من هم الان نسبت به گذشته تغییر زیادی کرده و خیلی سخت تر شده است.


بادامکی در واکنش به این سوال که آیا باشگاه شهرخودرو با مشکلات مالی مواجه شده، اینطور توضیح داد:نمی دانم این صحبت ها از کجا می آید. الان همه جامعه ما دچار مشکلات اقتصادی شده است. به خصوص فوتبال. تیم های خصوصی مشکلات خاص خودشان را دارند. باید از آقای حمیدوای تشکر کرد که برای فوتبال در این شرایط هزینه می کنند. الان هم که تماشاگران حضور ندارند و فوتبال سخت تر شده است. 
او سپس با انتقاد از قانون عدم جذب بازیکن و مربی خارجی بیان کرد: این قانون جدید هم مشکلات زیادی برای تیم ما ایجاد کرده است. قیمت بازیکنان داخلی عجیب و غریب شده و نمی توان مقابل آن را گرفت. با توجه به تورم اقتصادی کار سخت است. با این حال تلاش می کنیم بهترین نفرات را جذب کنیم.


او در پایان با خطاب قرار دادن هواداران شهرخودرو گفت: فکر می کنم باید نگاه واقع بینانه ای به این موضوع داشته باشیم. درست است که تیم در دو سال اخیر شرایط خوبی داشته است و تیم تغییرات زیادی داشته است. کادر فنی و بازیکنان تغییر کرده اند. باید حوصله داشته باشیم و از تیم حمایت شود. درست است که هواداران در ورزشگاه حضور ندارند ولی حرف هایشان در فضای مجازی و حضورشان در تمرینات می تواند باعث دلگرمی شود. آقای رحمتی کار سختی دارد ولی با صبر زیاد این تیم می تواند خواسته هواداران که به حق هم هست را جامه عمل بپوشاند.

شهر خودرو غلامحسین بادامکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو داشته باشیم کادر فنی کار سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است