Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص شرایط تیم ملی پس از لغو دیدار با مالی ارائه کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرمهدی علوی در خصوص لغو بازی تیم ملی ایران مقابل مالی اظهار داشت: در برنامه  تنظیمی که نهایی شده بود، برگزاری دو مسابقه در مهر را داشتیم. در اولین بازی تیم ملی کشورمان ازبکستان را در تاشکند  شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن اعزام به کشور  ترکیه بود که با تاخیر چندساعته انجام شد.

وی ادامه داد: از همان روز شنبه که مباحثی در مورد تست کرونای دو بازیکن تیم ملی مالی مطرح شد، فدراسیون بر رعایت پروتکل‌هایی که در قرارداد فی‌مابین بود، تاکید داشت. این مسابقات در نهایت زیر نظر فیفا برگزار می‌شود. روز گذشته نشست هماهنگی مسابقه با حضور همکاران ما در دپارتمان تیم‌های ملی و کمیته پزشکی فدراسیون برگزار شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ترکیه میزبان این مسابقه است و باید موضوع را به صورت رسمی اعلام کند. با توجه به حضور ناظر مسابقه در نشست هماهنگی و ابتلای چند بازیکن جدید مالی به کرونا در واقع آن‌ها برای این مسابقه به حدنصاب نرسیدند و دیدار امروز به صورت رسمی لغو شد.

وی در مورد برنامه جایگزین تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی در برنامه جایگزین، امروز یک جلسه تمرینی را ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی و در همان مجموعه ورزشی امره اسپورت برگزار می‌کند. اسکوچیچ از برگزاری هر دو اردو ابراز رضایت و اعلام کرد در این مقطع اتفاق خیلی خوبی بود که بازیکنان در کنار هم جمع و با فلسفه‌های مربی و نکات فنی آشنا شدند. با توجه به تعویق رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و بحث شیوع کرونا، جمع کردن بازیکنان اتفاق خیلی مهم بود که انجام شد و لژیونر‌ها هم در این اردو حضور داشتند. ان‌شاالله در اردو‌های بعدی تا قبل از بازی‌های مقدماتی جام جهانی شاهد ارتقای کیفیت فنی بازیکنان باشیم.

علوی در گفتگو با تهران ورزشی، در مورد برنامه بازگشت تیم ملی گفت: تیم ملی امشب بعد از انجام آخرین تمرین خودش در ترکیه به تهران عزیمت می‌کند تا بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار بگیرند و برای فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آماده بشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر مهدی علوی تیم ملی فوتبال ایران کرونا فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی