Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:45:31 GMT

پیشرفت ۱۵درصدی پردیس شهید کشوری

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۳۸۲۲

پیشرفت ۱۵درصدی پردیس شهید کشوری

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه «پردیس فرهنگی و ورزشی مجموعه مسکونی شهید کشوری» خبر داد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای پروژه پردیس فرهنگی و ورزشی مجموعه مسکونی شهید کشوری ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پردیس شهرک شهید کشوری دارای مجموعه‌های ورزشی، تفریحی و گردشگری است، افزود: این پروژه در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات سفت‌کاری آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دو زمین ورزشی روباز با توجه به درخواست چندین ساله اهالی شهرک کشوری آماده شده است.

وی با اشاره به احداث بوستان سایه در شهرک شهید کشوری، گفت: برای احداث بوستان ۷۰ هزار متر مربعی سایه ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و زیرساخت‌های آبیاری آن فراهم شده است.

برکت ادامه داد: در فاز دوم بوستان سایه که هشت هکتار وسعت دارد، پیاده‌راه‌سازی، مسیر دوچرخه‌سواری و جاده سلامت احداث شده است.

وی با اشاره به احداث تقاطع‌های غیر همسطح بزرگراه شهید کشوری، گفت: برای اجرای عملیات احداث پروژه مجموعه تقاطع‌های غیر همسطح بزرگراه شهید کشوری ۲۵۰ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است که طبق جدول زمانبندی اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای احداث ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در محدوده میدان شهید قوچانی نیز مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص داده شده است.

کد خبر 449650

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهید کشوری مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان کلانشهر شهرداری اصفهان شهر پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود