Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه حسینیه ایران از فردا شب در سوگ پیامبراکرم (ص) و امام رضا علیه السلام به صورت زنده پخش می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه حسینیه ایران گفت: این برنامه با اجرای هادی صلح جو، مهدی آقا بیگی، امیرحسین صیرفی بصورت زنده میزبان کارشناسان مذهبی، مداحان اهل بیت علیهم السلام و شاعران آیینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارتباط مستقیم با مشهد مقدس و پخش مداحی مجید بنی فاطمه، از حرم رضوی از دیگر بخش‌های برنامه حسینیه ایران است که از چهارشنبه تاجمعه از ساعت ۳۰: ۱۹ تا ۲۱ و شنبه صبح بصورت زنده در شبکه یک برپا می‌شود.

برنامه حسینیه ایران کاری از گروه پخش شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد از این شبکه پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه یک سیما شهادت امام رضا علیه السلام برنامه حسینیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند