Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی از آمادگی این مجموعه برای تولید حداکثری گاز در فصل زمستان خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی گرامی شیرازی با بیان اینکه نیروهای مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز راه‌اندازی پالایشگاه دوازدهم در پایان سال 96 در فازهای 22 و 24 حضور داشتند، گفت: از 30 تیرماه امسال مدیریت بهره‌برداری واحدهای تکمیل‌شده به مجتمع پارس جنوبی واگذار شده است و پیمانکاران طرح هم‌اکنون در پالایشگاه مشغول به کار هستند که با تکمیل همه واحدها، پالایشگاه به‌صورت کامل به مجتمع گاز پارس جنوبی واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همه بخش‌های واحدهای پالایش گاز و تثبیت میعانات گازی در سرویس هستند و بخش‌های پشتیبانی پالایشگاه شامل واحدهای آب، برق و بخار نیز تکمیل شدند، سایر واحدها نیز مطابق برنامه تا پایان امسال تکمیل خواهند شد.
مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی با اشاره به آمادگی این پالایشگاه برای تولید حداکثری گاز در زمستان، اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم برای تولید پایدار از 20 مرداد امسال آغاز شد و 15 شهریورماه پایان یافت.
گرامی شیرازی با بیان اینکه در این تعمیرات هیچ حادثه‌ای رخ نداد و فعالیت‌ها در سلامت کامل انجام شد، تصریح کرد: 100 درصد کارهای برنامه‌ریزی‌شده و ضروری در تعمیرات اساسی انجام ‌شده است و فازهای 22 و 24 با توان کامل برای تولید محصولات خود در زمستان آماده هستند. امیدواریم زمستان را با آرامش پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پالایشگاه دوازدهم برای تولید پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس م ی پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 6090106 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت