Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسا گفت: هتک حیثیت و جرائم علیه افراد در فضای مجازی در ۶ ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۱ درصد رشد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم پرسا» صبح امروز (دوشنبه 22 مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به ضریب نفوذ اینترنتی اظهار کرد: 94 درصد از کاربران به اینترنت نفوذ کردند و از هر 100 نفر 94 نفر در استان گلستان از اینترنت استفاده می کنند و این مهم به دلیل استفاده از شبکه شاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس فتا گلستان با بیان اینکه بیش از 78 میلیون کاربر اینترنتی در کشور داریم، ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال 35 درصد پرونده های پلیس فتای استان گلستان مربوط به هتک حیثیت و جرائم علیه افراد بود که وقوع این جرم در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته با رشد 241 درصدی همراه بوده است.

 

پرسا بیان کرد: 26 درصد از پرونده های پلیس فتا را برداشت غیرمجاز تشکیل می دهد که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 67 درصدی همراه بود، می توان گفت برنامه رمزهای یکبار مصرف باعث شده در این بخش با کاهش جرائم رو به رو شویم.

 

رئیس پلیس فتا گلستان بیان کرد: کلاهبرداری یارانه ای 24 درصد پرونده های پلیس فتا را تشکیل می دهد و که این جرم در استان گلستان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد افزایش داشته است.

 

پرسا خاطرشنان کرد: آمار تقریبی از سوی آموزش و پرورش استان گلستان نشان می دهد که بیش از 500 هزار نفر به دلیل استفاده از شبکه شاد وارد فضای مجازی شدند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس پلیس فتا استان گلستان جرائم اینترنتی رییس پلیس فتای پلیس فتا استان گلستان سال گذشته سال نسبت ماهه نخست پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی