Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی استان کردستان با انتقاد از برخی اقدامات در لیگ کشتی گفت: با این رفتارها تیم‌های یک‌بار مصرف در لیگ به وجود می‌آیند. - اخبار ورزشی -

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از اتفاقات رخ داده در لیگ کشتی فرنگی اظهار داشت: اینطور که پیداست مبنا و هدف لیگ را فراموش کرده‌اند و خیال می‌کنند به هر قیمتی می‌شود مسابقه را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا این قهرمانی برای شما، چرا مسابقه برگزار شود؟

وی ادامه داد: من با کشتی‌گیر صحبت کرده‌ام، پیامک‌هایش هم هست و گفته در دور برگشت برای تیم من کشتی می‌گیرد. او حتی در کمپ تمرینی ما شرکت و تمرین کرده است اما حالا می‌بینم به بازار بزرگ رفته است. اصلا مگر یک تیم چند ملی‌پوش می‌تواند بگیرد؟ اگر قرار است همه کشتی گیران ملی و شاخص به یک تیم بروند لیگ چه معنایی دارد؟

مربی تیم ملی فرنگی در المپیک 2012 لندن با اشاره به آیین نامه لیگ تصریح کرد: هر تیم قرار بود سه ملی پوش بگیرد و از دو نفر آنها استفاده کند. دو تا هم خارجی بگیرد اما الان بازار بزرگ همه را گرفته است و حتی کشتی گیرانی که ما با آنها به توافق رسیده‌ایم را هم جذب کرده‌اند. این چه کاری است که یک تیم به کشتی گیران پول می‌دهد که در لیگ کشتی نگیرند.

خیرآبادی گفت: اول شدن در لیگ به چه قیمتی؟ اصلا 10 سال اول شده‌ای و برای یازدهمین بار خم اول بشوی. ٩ تیم دیگر هم در مسابقات شرکت کرده‌اند، کسی هم در کار تیمی دخالت نکرده است. ما با دو نفر قرارداد بستیم و بعد گفتند کشتی گیر نیروهای مسلح هستند. می‌توانستیم به آنها اجازه ندهیم کشتی بگیرند چون با ما قرارداد داشتند ولی این کار را نکردیم. آقایان مسئول در سازمان لیگ که دائم هم مصاحبه می‌کنند؛ این کار خوبی نیست که یک تیم خلاف آیین نامه عمل کند. در حال حاضر کشتی زیر ذره بین است و ما هم دائم مراعات کرده و انتقاد نمی‌کنیم اما دیگر طاقت‌مان تمام شده است.

رئیس هیئت کشتی کردستان با بیان این جمله که اینگونه رفتارها باعث ایجاد تیم‌های یک‌بار مصرف در لیگ می‌شود، تاکید کرد: با هزار بدبختی اسپانسر پیدا کرده‌ایم. نزدیک به ٤٥ نفر در تیم ما از لیگ منتفع می‌شوند؛ با این رفتارها اسپانسر عقب می‌کشد و بعد می‌گویند چرا تیم‌ها در لیگ یک بار مصرف هستند. وقتی که برگزاری لیگ قطعی شد، تمام فکر و ذکرم تیم خودم بود و هزینه کردیم و ٤ اردو برگزار شد. تا امروز هم هر صحبتی شد برای گرم کردن تنور لیگ بود اما اتفاقاتی که اخیرا رخ داده قابل تحمل نیست.

محمدی: آمادگی ذهنی برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی را داشتم/ از حریفان‌مان عقب هستیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی یک بار مصرف لیگ کشتی یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود