Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تمامی روزهای بین‌المللی از جمله فینال لیگ قهرمانان را در برنامه‌مان لحاظ کرده‌ایم و نمی‌توانم تاریخ دقیقی برای برگزاری دربی پایتخت اعلام کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سهیل مهدی درباره قرعه‌کشی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور به واسط شیوع ویروس کرونا در شرایط تصمیم‌گیری با اطمینان کامل نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زمان ما تصمیم‌گیری در شرایط عدم اطمینان را داریم. اکنون به واسطه چالش‌های بیرونی که بحث شیوع ویروس کرونا عمده‌ترین آن است، همچنین بحث وارونگی هوا در چنین شرایطی هستیم. این موارد در برنامه ما اثر می‌گذارد.  

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لیگ گذشته دیر تمام شد، این لیگ با تأخیر شروع می‌شود. ما باید حتماً این لیگ را به موقع تمام کنیم. با توجه به اینکه سال آینده، سال جام جهانی است، اگر نتوانیم سال آینده لیگمان را به موقع شروع کنیم به موقع تمام نمی‌شود و آن سال برای ما مهمتر از هر چیزی است، چراکه ان‌شاءالله باید ملی‌پوشان‌مان را هر چه سریع‌تر راهی رقابت‌های جام جهانی کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با رادیو ورزش تأکید کرد: با استراحتی که بین رقابت‌ها در نظر می‌گیریم، سعی می‌کنیم حداقل فشار و تنش را روی تیم‌ها بگذاریم. به صورتی برنامه‌ریزی‌مان را مقطعی انجام می‌دهیم که از زمان نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم و آن را به فضای استراحت تیم‌ها منتقل کنیم. امیدوارم که در این زمینه موفق عمل کنیم.   برنامه‌مان را در قالب کلان چیده‌ایم، اما با توجه اینکه وضعیت شیوع ویروس قابل پیش‌بینی نیست؛ به صورت مقطعی و در هفته‌های کوتاه مدت برنامه قطعی‌مان را اعلام می‌کنیم که احیاناً‌ تیم‌ها بابت هزینه سفر و تهیه و تدارک دچار چالش هزینه بیشتر از این نشوند. 

مهدی در پاسخ به این پرسش که «زمان برگزاری دربی پایتخت را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟»، بیان کرد: ما تمامی روزهای بین‌المللی از جمله فینال لیگ قهرمانان را در برنامه‌مان لحاظ کرده‌ایم و حداکثر تلاشمان این است که تیم‌ها با استارت منطقی وارد رقابت‌ها شوند. اکنون نمی‌توانم تاریخ دقیقی برای برگزاری دربی پایتخت اعلام کنم. سعی می‌کنیم هر سه هفته یا چهار هفته یک بار برنامه را اعلام کنیم که تیم‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: دربی کمیته مسابقات سازمان لیگ سهیل مهدی دربی پایتخت برنامه ما رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گندم مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیقلی ایمانی، مدیر عامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور و دبیر خانه کشاورز استان گلستان با توجه به بارش‌ها در استان‌های مختلف کشور به کشاورزان توصیه کرد و به مهر گفت: با توجه به بارندگی در برخی مناطق و دمای بالا، فضایی برای آفات گندم از جمله زنگ زرد، لکه سفید، سن زدگی و.... به وجود آمده که ضروری می‌کند کشاورزان رصد دائمی از مزارع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت تضمینی گندم چند شد؟

وی افزود: در برخی مناطق با وجود اطلاع رسانی کشاورزان غفلت کردند و خسارت‌هایی به مزارع گندم وارد شد. اما بیشتر گندم کاران اگر چه سموم به اندازه کافی وجود نداشت به هر ترتیبی سمپاشی را انجام داده و از خسارت‌های سنگین‌تر جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش آگاهی و هشدارهایی که داده شد تقریباً در بسیاری از استان‌ها زنگ زرد و سایر آفات مهار شده است.

وی تاکید کرد: رصد مزارع با دقت بیشتر انجام شود زیرا در حال حاضر در بیشتر استان‌های کشور شاهد بارش هستیم و پس از آن با رطوبت و گرما هوا رو به رو خواهیم بود که فضای مناسبی برای رشد آفات است.

پیش‌بینی میزان تولید

ایمانی در ادامه سخنان خود به خرید تضمینی گندم در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: سال گذشته کل تولید حدود ۱۳ میلیون تن بود که بیش از ۱۰ میلیون تن خرید تضمینی انجام شد. پیش بینی می‌شود امسال با افزایش تولید خرید تضمینی این محصول استراتژیک به حدود ۱۱ میلیون تن برسد.

وی گفت: اگر عوامل غیرمترقبه طبیعی مهار شود امکان تولید ۱۳ میلیون تن گندم در کشور وجود دارد.

مدیر عامل بنیاد ملی گندم‌کاران کشور یادآور شد: گندمزارهای استان‌های شمالی با توجه به خشکسالی و رطوبت هوا و افزایش دما شرایط مساعدتری برای بروز آفات دارند. همچنین بارش در ۱۵ استان کشور بالا بوده و این باعث می‌شود تا گندم کاران دقت بیشتری به مزارع خود داشته باشند.

دل‌نگرانی گندم‌کاران

ایمانی با اشاره به نگرانی گندم کاران درباره خرید تضمینی محصولاتشان عنوان کرد: یکی از دغدغه کشاورزان مربوط به مطالبات بوده و امیدوارند امسال پرداخت مطالبات کشاورزان همچون سال قبل با دیرکرد چند ماهه انجام نشود.

وی درباره قیمت خرید تضمینی گندم هم گفت: امسال خرید تضمینی گندم هر کیلو گرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و خرید تضمینی گندم دوروم هم که در صنایع غذایی مانند ماکارونی مورد استفاده قرار می‌گیرد ۱۸ هزار تومان است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229594 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • قیمت گندم مشخص شد
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد