Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال اکسون برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات‌مان را با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم تا برای لیگ آماده شویم. بازیکنان و کادر فنی تاکنون 3 بار تست کرونا داده‌اند که کاملا مطمئن شویم که مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص نفرات این تیم برای فصل جدید گفت: ما اسکلت فصل گذشته را تقریبا حفظ کردیم و یکی دو نفری هم که جدا شدند به جای آنها بازیکنان جوانتر را اضافه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماری گفت: میانگین سنی تیم ما در حال حاضر حدود 20 سال است و نسبت به فصل گذشته جوانتر هم شده است.

مدیر باشگاه اکسون در خصوص اینکه بازیکن خارجی هم جذب می‌کنید یا خیر، گفت: منتظریم که لیگ آغاز شود و پس از بررسی شرایط مسابقات بازیکنان خارجی هم جذب کنیم. در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب نداریم.

به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال از 15 آبان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال ورزشی میانگین سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران