Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران توضیحاتی را در خصوص عدم جوانگرایی در این تیم ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص تقابل تیم ملی فوتسال ایران با ازبکستان اظهار داشت: بعد از حدود یازده ماه دوری از بازی، این مسابقه می‌توانست خیلی مفید باشد. با شرایطی که ما در تمرینات داشتیم و زمان کمی در اردو داشتیم تقریباً عده‌ای از جوانان را برده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظم الشریعه در مورد سفر مشترک با تیم ملی فوتبال گفت: ‌این سفر برای ما مثبت بود. با چارتر و طی دو ساعت رفتیم. مسیر ازبکستان سخت است و حدود دوازده ساعت طول می‌کشد. کار مثبتی بود که فدراسیون فوتبال انجام داد.

وی در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه بیشتر برای تیم ملی فوتسال گفت: چند دعوتنامه داریم که در حال پیگیری آنها هستیم ولی شرایط سخت است. لیگ اول آبان شروع می‌شود.  ان‌شاالله در هفته چهارم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و یک اردوی حدودا بیست روزه را برگزار می‌کنیم. به احتمال زیاد بازی تدارکاتی نداریم. البته کویت دعوت کرده اما تاریخش به ما نمی‌خورد. این کشور میزبان است و می‌گوید 10 روز زودتر بیاید اما این برای ما مساعد نیست چون شرایط قرنطینه وجود دارد و بچه‌ها معذب می‌شوند.

ناظم‌الشریعه در مورد انتقاداتی که پیرامون عدم جوانگرایی در تیم ملی فوتسال مطرح می‌شود، گفت: من بازیکن جوان از کجا بیاورم؟ تمام لیگ را چک کنید و چهار تیم اول را ببینید. میانگین سنی آن‌ها بالای سی سال است. وقتی سن لیگ بالا است از کجا بازیکن جوان بیاوریم؟ هیچ باشگاهی از بازیکنان امید هم استفاده نمی‌کند. متأسفانه برخی بازیکنان هم مسیر اشتباه رفتند و راهی لیگ‌های ضعیف شدند. خیلی مهم است که بازیکنان به باشگاهی بروند که بتوانند بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گو با تهران ورزشی تصریح کرد: من بازیکنی را می‌توانم به تیم ملی دعوت کنم که او را ببینم. می‌گویند سن تیم ملی بالا است. شما چهار تیم اول لیگ را ببینید یکی از آنها زیر 30 سال نیست. پیشنهادم این است که شرایطی برای تیم‌های لیگی ایجاد شود که حتما از بازیکن امید استفاده کنند. حرف زدن راحت است اما عمل کردن شرط است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم