Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:32:25 GMT

محمود کریمی و یک مورد خاص در فوتبال ایران ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۴۸۰۱

ستاره سابق طلایی پوشان اصفهانی علیرغم میل باطنی‌اش دوباره به دنیای فوتبال بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"،  کریمی از آن دسته چهره‌هایی به شمار می رود که هیچ وقت علاقمند به حضور در فوتبال نبوده، ولی پس از خداحافظی بارها از سوی مربیان مختلف برای حضور در کادر فنی سپاهان دعوت شده و البته فقط در برخی مواقع توانسته این دعوت را رد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او پس از خداحافظی از فوتبال که زودتر از موعد هم انجام شد، طی فاصله سال های 1388 تا 1993 عضوی از کادر طلایی پوشان بود و سپس در سال 1396 با حضور کرانچار و درخواست این مربی با دیگر به تیم بازگشت، ولی با استعفای سرمربی کروات طلایی پوشان او هم از فوتبال کنار رفت و در مصاحبه ای اعلام کرد دیگر قصدی برای بازگشت ندارد.

 


با حضور محرم اما بار دیگر کریمی برای حضور در سپاهان دعوت شد و اینبار برای کمک به دوست و همبازی سابقش وارد عمل شد و عضوی از کادر تیم در بازی های لیگ بیستم خواهد بود.


او که یکی از چهره های بسیار محبوب در شهر اصفهان به شمار می رود، یکی از بازیکنان تراز اول و البته تک تیمی فوتبال ایران به شمار می رود که تنها در جمع طلایی پوشان بازی و مربیگری کرده و بعید به نظر می رسد شاهد حضور او در باشگاه دیگری باشیم.


عکس ها نورویک آلاوردیان

 

فولادمبارکه سپاهان محمود کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمود کریمی طلایی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد