Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بنیاد شهید برای تحقق جهش تولید کارگروه های مسکن، اشتغال، درمان، فرهنگی و اصلاح قوانین را تشکیل داده است. یکی از مشکلات اصلی بنیاد شهید عدم همخوانی برخی قوانین با شرایط روز است و بر این اساس برخی قوانین بویژه در بحث اشتغال جهت بهبود زندگی خانواده شهدا باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی با اشاره به ظرفیت های استانها برای ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای جامعه ایثارگری تصریح کرد: در گذشته از ظرفیت استانها غفلت شده بود که با فعالیت های میدانی و انعقاد تفاهم نامه های اشتغال و مسکن درصدد احیای این ظرفیت ها هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.

اوحدی با اشاره به توان ویژه خانواده شهدا در عرصه های علمی گفت: وجود ۳۰۰ نخبه ایثارگر در آذربایجان غربی و ۲ هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور گویای ظرفیت های عظیم این جامعه برای توسعه ایران اسلامی است.

وی رفع مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از اقدامات شاخص برشمرد و گفت: ۲٠٠٠ میلیارد تومان اعتبار با حمایت سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات درمانی از جمله بیمه دی پرداخت شد.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از فردا +جزییات آزادسازی سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۷/۲۱) ثبت نام ایران خودرو +جزییات دور جدید ورق برگشت؛ صف‌های فروش سنگین شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدام دولتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان