Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با وجود اینکه با بانگ بلند اعلام کرده بودم که در هیچ انتخاباتی مهندسی نخواهیم کرد متهم به مهندسی انتخابات هیئت فوتبال بودم، اما این شائبه را رد می‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدمحمد طباطبایی صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: با وجود وضعیت حاد شیوع کرونا در اصفهان از رئیس ستاد مقابله با کرونای استان، شورای تأمین استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان موافقت کردند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه داده‌اند و پس از انتخاب یکی از آنها، وی برنامه 4 ساله خود را با همراهی تمام اعضای مجمع آغاز خواهد کرد. هر شخصی انتخاب شود به عنوان منتخب مجمع هیئت فوتبال مورد حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت و امیدوارم در راستای اهداف آنها و برای ارتقای کمی و کیفی فوتبال استان قدم بردارد.

در فوتبال اصفهان روابط حاکم است نه شایسته‌سالاری؛ مدیریت فوتبال را باید به اهالی آن بازگردانداصفهان| انتخابات هیئت فوتبال ورزشی نیست؛ فوتبال اصفهان افت کرده استحواشی انتخابات هیئت فوتبال اصفهان/ از کنایه به عدم حضور رئیس در هیئت تا انتقاد از عزل و نصب‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: نگاه به فوتبال اصفهان نباید استانی و حتی ملی باشد بلکه باید نگاهی بین‌المللی باشد و امیدوارم رئیس منتخب این نگاه را نهادینه کند و با هم‌افزایی با باشگاه‌های مطرح اصفهان، در راستای احقاق حقوق فوتبال استان تلاش کند تا فوتبال اصفهان به ‌جایگاه شایسته خود دست یابد.

وی گفت: امروز شاهد برگزاری انتخابات خوبی بودیم و امیدوارم علی طاهری به عنوان رئیس منتخب مجمع از برنامه‌های سایر کاندیداها نیز استفاده کند و اعضای مجمع نیز به ایشان کمک کنند.

طباطبایی درباره شائبه‌های مهندسی انتخابات هیئت فوتبال استان بیان کرد: با وجود اینکه با بانگ بلند اعلام کرده بودم که در هیچ انتخاباتی مهندسی نخواهیم کرد متهم به مهندسی انتخابات هیئت فوتبال بودم، اما این شایعات را رد می‌کنم. دوست داریم افراد منتخب برگرفته از آرای اعضای مجمع باشند و هرکسی در انتخابات هیئت‌های ورزشی استان انتخاب شود مورد حمایت کامل اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان است.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهندسی انتخابات هیئت فوتبال ورزش و جوانان استان هیئت فوتبال استان فوتبال اصفهان استان اصفهان اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد