Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را در خیابان هم ببینم نمی‌شناسمشان.

بیژن ذوالفقار نسب در مورد حضور افرادی مانند علیپور و فیاض در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و این که این آقایان چه کمکی در این شرایط بحرانی مالی به این باشگاه کنند، اظهار داشت: واقعا این آقایان را نمی‌شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اجازه بدهید در موردشان اظهارنظر هم نکنم، اما نکته‌ای که می‌توانم بگویم این است که باعث تعجب است وزارت ورزش بین این همه مدیران، صاحب‌نظران باشخصیت در عرصه ورزش و افرادی که علاقمند به پرسپولیس و آگاه به مسائل ورزشی هستند برای مدیریت در این باشگاه انتخاب نمی‌شوند.

وی افزود: مدیران و صاحب نظران با شخصیتی داریم که تمایل دارند در شرایط مناسب به این باشگاه کمک کنند، اما نمی‌دانم چرا افرادی ناشناخته و در این سطح برای مدیریت باشگاه و عضویت در هیأت مدیره باشگاه انتخاب می‌شوند. بهتر است از خود مسؤولان وزارت ورزش در این مورد سؤال بپرسیم، اما من هم از حضور این افراد تعجب می‌کنم.

ذوالفقار نسب در مورد این که چرا افراد متخصص در هیأت مدیره باشگاه حضور ندارند عنوان کرد: خیلی از پیشکسوتان، صاحب نظران و مدیران علاقمند به پرسپولیس ترجیح می‌دهند در این وضعیت مدیریت باشگاه وارد گود نشوند، اما افرادی که اکنون در هیأت مدیره باشگاه حضور دارند من اگر در خیابان ببینمشان نمی‌شناسمشان. پس بهتر است در موردشان صحبت نکنم، اما برای مدیریت در یک باشگاه قرار نیست که یک فرد حتماً فوتبالی باشد، بلکه یک مدیر باید سابقه مدیریتی داشته باشد و اطلاعات خوبی در این رشته داشته باشد. نمی‌دانم شاید این افراد توانمندی‌های خاص خود را دارند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هیأت مدیره باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد