Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه کربلا،سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به همراه، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا با خانواده‌های شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان شهید حسن رجایی‌فر و شهید علی عابدینی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی در دیدار با خانواده شهید حسن رجایی‌فر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک و تسلیت به خانواده شهید مدافع حرم رجایی‌فر گفت:‌ خانواده شهدا گنجینه معرفت هستند، انسانی به‌واسطه تربیت در خانواده شهید توانست در جامعه خوش بدرخشد، شهید رجایی‌فر شجاعانه برای انقلاب و اهل بیت(ع) در میدان نبرد حضور پیدا کرد و به شهادت رسید.

وی با تصریح بر اینکه خانواده شهید رجایی‌فر باعث افتخار جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا اسوه صبر و ایستادگی هستند و پدر شهید رجایی‌فر الگویی برای جامعه امروزی ما است، ما سرباز این مملکت هستیم، حاج قاسم که سیدالشهدای مقاومت است روی سنگ مزارشان نوشته است سرباز وطن، ما وظیفه داریم منویات رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم.

فرمانده سپاه کربلا همچنین دیدار با خانواده شهید عابدینی ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، و همچنین ضمن تبریک وتسلیت به خانواده شهید مدافع حرم عابدینی گفت: بسیار خرسندیم که امروز به عنوان یک سرباز در منزل و جایگاه  تربیت شهیدی قرار گرفتیم که باعث افتخار کشور و هر ایرانی است.

مسلمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم فقط برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خویش را فدا نکردند، افزود: شهدای مدافع حرم برای عزت اسلام ناب محمدی هم رفتند و شهید شدند، ما وظیفه داریم به دیدار خانواده‌های شهدا برویم، در این شرایط وانفسای فرهنگی مردم به شهدا احتیاج دارند چرا که شهدا در زمان شهادت و همچنین بعد از برگشت پیکرشان هم تحول آفرین در جامعه هستند.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌هایی در شان و جایگاه شهید در شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم خانواده شهید سپاه کربلا رجایی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی