Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فیفا نظر مثبتی درباره اساسنامه فدراسیون دارد و زمانی که این نهاد تاییدیه اساسنامه را بفرستد مجمع فدراسیون را سریع برگزار می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، حیدر بهاروند در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون فوتبال بر اساس وظایف خود در کنار تیم‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استان‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان اصفهان نیز جایگاه ویژه‌ای در فوتبال کشور دارد و فکر می‌کنم می‌تواند به سایر استان‌ها نیز کمک کند.

وی درباره عدم تمدید مدیریت 4 ساله رئیس پیشین هیئت فوتبال اصفهان و عملکرد امیرمسعود هراتیان افزود: هر مدیری بر اساس تفکرات خود مدیریت می‌کند و امیرمسعود هراتیان نیز اقدامات موردنظر خود در هیئت فوتبال اصفهان را طبق روال قانونی انجام داد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره خبر لغو بازی تیم ملی با مالی به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن این تیم گفت: روز گذشته از بازیکنان مالی تست کرونا گرفته شده اما تا عصر روز گذشته که این موضوع را پیگیری کردم، جواب تست‌ها مشخص نشده بود و امروز نیز هنوز از وضعیت این تیم اطلاعی ندارم.

بهاروند: باید خود را با کرونا وفق دهیم/ لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال عراق را تایید می‌کند رئیس فراکسیون ورزش مجلس: مدیران فدراسیون فوتبال دسته‌جمعی استعفا کنند

وی درباره آخرین وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اقدامات اساسنامه فدراسیون را انجام داده و چند نامه دیگر نیز پیرو آن ارسال کرده‌ایم و منتظر تأیید فیفا هستیم تا انتخابات را برگزار کنیم. فیفا نظر مثبتی درباره اساسنامه دارد و زمانی که فیفا تائیدیه را بفرستد مجمع فدراسیون را سریع برگزار می‌کنیم.

بهاروند با اشاره به برگزاری چند ویدئوکنفرانس با مسئولان فیفا درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: مشکلات اساسنامه رفع شده و منتظر اعلام فیفا هستیم و تنها می‌توانیم آخرین وضعیت آن را پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان تعویق لیگ برتر با توجه به شیب صعودی ابتلا به کرونا وجود دارد یا خیر بیان کرد: تمام مسابقات با هماهنگی و نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد کرونا در ورزش انجام می‌شود و هر نظری که آنها دهند برای ما اولویت دارد. درباره تماشاگران نیز چون وضعیت بسیار بد است حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فعلاً شدنی نیست.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اساسنامه فدراسیون درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس

به گزارش همشهری آنلاین ، روز گذشته در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از امروز در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

پست اینستاگرامی آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال را در ادامه می بینید:

کد خبر 848987 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک