Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@17:59:54 GMT

قابلیت لمس نمایشگر «گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن» مختل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۵۸۲۰

قابلیت لمس نمایشگر «گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن» مختل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، چندی قبل موبایل «سامسونگ گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن» با قیمتی ارزان تر از نسخه های رده بالای این سری به بازار عرضه شد.

 هرچند این دستگاه ویژگی های جالب زیادی دارد اما برخی خریداران آن از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر خبر داده اند. بسیاری از کاربران این دستگاه تجربیات خود را در وب سایت «ردیت» به اشتراک گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از آنها گزارش هایی درباره مشکلات مربوط به قابلیت لمسی این دستگاه را گزارش کرده اند. در برخی موارد به عدم واکنش دستگاه نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت اشاره شده است.

 همچنین در برخی گزارش ها اشاره شده دستگاه وقتی که در دست نگه داشته می شود یا هنگام استفاده عادی، به طور اتوماتیک وارد حالت «جیب» می شود. با فعال شدن این ویژگی، هنگامیکه دستگاه در جیب کاربر قرار می گیرد، از فعال شدن قابلیت های مختلف آن و کلیک های اشتباهی روی نمایشگر جلوگیری می شود.

با توجه به تنوع چالش های به وجود آمده به نظر می رسد ریشه آنها یک باگ نرم افزاری باشد که می توان در مدت کوتاهی آن را ترمیم کرد. با این وجود اگر نمایشگر برخی دستگاه ها ایراد داشته باشد، باید جایگزین شود. 

کد خبر 5047196 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل صفحه نمایشگر سامسونگ ویروس کرونا تحقیقات علمی فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل گوشی هوشمند تولید دانش بنیان استارت آپ زیست فناوری شرکت دانش بنیان همراه اول نوآوری توییتر مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی ماه گذشته گوشی هوشمند Civi 4 Pro که از پردازنده اسنپدراگون 8s Gen2 قدرت می‌گیرند را وارد بازار چین کرده است، به نظر می‌رسد که ماه آینده نیز یک گوشی هوشمند جدید به نام شیائومی 14 SE با قیمت ۵۹۸.۳۰ دلار وارد بازار هند شود که نسخه ری‌برند شده گوشی شیائومی Civi 4 Pro است.

پیش از این مطالبی منتشر شده بود که نشان می‎داد شرکت شیائومی قصد دارد گوشی Civi 4 Pro را با عنوان شیائومی 14 Civi در هند عرضه کند، بنابراین ممکن است گوشی شیائومی 14 SE یک دستگاه کاملاً متفاوت باشد؛ گوشی شیائومی Civi 4 Pro دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی خمیده AMOLED با رزوشولن 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۳۰۰۰ نیت است، یک دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی شیائومی Civi 4 Pro واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری می‏‌شود؛ این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3 مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد، از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر اثرانگشت روی نمایشگر، بدنه فلزی و رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

کد خبر 749568

دیگر خبرها

  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • فلومتر التراسونیک کانال باز چیست؟
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود