Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: تمامی ظرفیت‌ها و امکانات درمانی سپاه در غربالگری و کمک به کادر ایثارگر و فداکار درمانی به میدان می‌آیند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه گزارش گیری اقدامات سپاه پس از دستور اخیر فرماندهی معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر در اختیار قرار دادن ظرفیت حداکثری مراکز درمانی نیرو‌های مسلح به بیماران مبتلا به کرونا صبح امروز (سه شنبه) از طریق ارتباط زنده ویدئویی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهان نیروها، سازمان بسیج مستضعفین، سپاه‌های استانی و فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری این جلسه با بیان اینکه پیرو فرمایشات و فرامین پیوسته فرماندهی معظم کل قوا، در روز‌های اخیر ماموریت جدید مشارکت حداکثری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات نیرو‌های مسلح از جمله سپاه در بخش خدمات پیشگیری و درمان بیماران کرونایی ابلاغ شد، گفت:این مهم هم در فرمایشات روز گذشته معظم له در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح و هم در فرمان جدیدی که به ستادکل نیرو‌های مسلح ابلاغ فرمودند؛ وجود داشت.

وی افزود:بر اساس این تدبیر و دستور مبارک متعهد هستیم که تمامی ظرفیت‌ها و امکانات درمانی سپاه اعم از بیمارستان‌های ثابت و سیار، امکانات تولید و توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی و مشارکت در غربالگری و کمک بسیج جامعه پزشکی به کادر ایثارگر و فداکار درمانی را به میدان آوریم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا تمامی استعداد‌های بیمارستانی و سایر ظرفیت‌های بسیج در خدمت تحقق این مهم قرار گیرد، گفت: در کنار این اقدامات کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی با هدف کاهش مشکلات مردمی که از کرونا و یا غیر کرونا دچار رنج معیشتی هستند، به طور مداوم انجام می‌پذیرد.

سرلشکر سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه فرمان مبارک فرماندهی معظم کل قوا را تبدیل به مأموریت کردیم و با همه وجود آن را به انجام می‌رسانیم، اظهار کرد: این اقدام و اراده در سپاه زنده و جاری است ودرصدد هستیم تا تمامی این ظرفیت‌ها را در آرایش و با تمهیداتی جدید به شکلی پیوسته بسیج کنیم و در خدمت ستاد‌های ملی و استانی مبارزه با کرونا در سراسر کشور قرار دهیم.

فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همه هموطنان، قطع زنجیره تماس را تنها راه برخورد منطقی و موثر در پیشگیری از تداوم شیوع کرونا دانست و گفت: از مردم عزیزمان خواهش می‌کنیم دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را که از سوی نهاد‌های مسئول به آن‌ها متذکر می‌شوند، را رعایت کنند تا با حفظ سلامتی خود، خانواده وسایرین، شرایط به شکل عادی برگردد؛ تحقق این مهم جز با پیوند خوردن اراده‌ها و انگیزه‌ها و عزم آحاد مردم و تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول ممکن نیست.

همچنین فرماندهان نیروها، رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان سپاه‌های استانی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در این ارتباط، گزارشی از آخرین اقدامات و عملکرد مجموعه خود در این خصوص را ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلامی فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیماری کرونا ویروس کرونا فرمانده کل سپاه نیرو های مسلح ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از حریق شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در همان ساعت اولیه پس از حریق سپاه و بسیج شهرستان در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کرده و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه هستند.

وی ضمن قدردانی از تمهیدات و دستورات ویژه فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به آمادگی برای ساخت مسکن مددجویان به کمک کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) گفت: بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم آسیب دیده این منطقه است.

نقدپور ادامه داد: سپاه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در کنار دیگر مجموعه نهادها و ادارات دولتی همه دست به دست هم داده و در حال انجام وظیفه در منطقه حادثه دیده هستند.

وی به برقراری امنیت در کنار نیروهای خدوم فراجا در منطقه امام زاده ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک امام زاده ابراهیم (ع) منطقه زیارتی سیاحتی است و پذیرای زائران زیادی بوده، لذا برنامه ریزی لازم با همکاری فراجا در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شفت از همکاری گروه‌های جهادی برای پخت چند وعده غذای گرم و توزیع بین خانوارهای دچار حریق خبر داد و افزود: بسیج ظرفیت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این شهرک موجب تقویت امید مردم شده و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

کد خبر 6095867

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس