Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:36:36 GMT

هوای تهران و کرج در شرایط ناسالم است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۰۱۳

هوای تهران و کرج در شرایط ناسالم است

شهرام سپهرنیا با اشار به وضعیت آلودگی هوای شهرهای کشور در ۲۴ ساعت گذشته، از نظر شاخص آلایندگی اظهار کرد: هوای شهرهای ساری با شاخص ۱۴، سنندج ۱۸، اردبیل و بیرجند ۲۴، یاسوج ۲۷، گرگان ۲۸، زنجان ۳۱، ایلام ۴۱، سمنان ۴۸ در شرایط پاک قرار داشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: در این مدت، هوای شهرهای بوشهر، یزد و کرمان با شاخص ۵۳، رشت ۵۶، خرم‌آباد ۶۰، شیراز ۶۱، قزوین ۶۲، همدان و کرمانشاه ۶۴، زابل ۶۵، شهرکرد ۶۶، قم ۷۰، تبریز ۷۴، اصفهان ۷۸، ارومیه ۷۹، مشهد ۸۰، بجنورد ۸۱، اراک ۸۲، بندرعباس ۸۸ و اهواز در شرایط قابل قبول قرار داشته است.

رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط‌زیست خاطرنشان کرد: همچنین هوای شهرهای تهران با شاخص ۱۱۸ و کرج ۱۴۹ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

طبق اعلام سپهرنیا، هوای شهر تهران از ابتدای هفته جاری در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

۴۷۲۳۱ کد خبر 1443068

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا سازمان محیط زیست هوای پاک قرار داشته هوای شهرهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه پیشوا با شاخص ۱۰۸، سلامت با شاخص ۱۴۴ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۸۸، امام خمینی با شاخص ۶۳، باغستان شهریار با شاخص ۶۵، باقرشهر با شاخص ۹۹، بهارستان با شاخص ۷۹، پارک رازی با شاخص ۶۳، پاسداران با شاخص ۹۱، پاکدشت با شاخص ۶۷، پردیس با شاخص ۵۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۷۶، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۶۸، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۸، چشمه با شاخص ۵۲، دانشگاه تهران با شاخص ۹۳، رباط‌کریم با شاخص ۶۱، ژئوفیزیک با شاخص ۶۴، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۲، سرخه‌حصار با شاخص ۵۹، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۵، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۲، ملارد با شاخص ۷۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۹، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۳ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۲۴، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۶، پونک با شاخص ۴۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۰، دماوند با شاخص ۴۱، شهریار با شاخص ۳۸، علم و صنعت با شاخص ۳۰، قدس با شاخص ۳۴ و لواسانات با شاخص ۳۲، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 751304

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • وضعیت هوای تهران در یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد