Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:25:42 GMT

مجلس به پرونده مطالبات برانکو ورود می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۱۹۱

مجلس به پرونده مطالبات برانکو ورود می‌کند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از نشست فراکسیون برای رسیدگی به مشکلات و معضلات باشگاه پرسپولیس به ویژه پرداخت مطالبات برانکو، پاداش آسیایی بازیکنان پرسپولیس و رفع محرومیت آل کثیر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی فروردین روز سه‌شنبه با اشاره به نشست دوشنبه هفته آینده فراکسیون ورزش مجلس درباره مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد بازگشت ثبات و آرامش به این تیم در آستانه فینال آسیا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسپولیس، پر هوادارترین تیم باشگاهی کشور بوده و چندین سال است که با وجود کمبودها و کاستی‌ها دل هواداران خود و مردم را شاد کرده و طی سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم پیش از نشست هفته آینده فراکسیون ورزش ظرف امروز و فردا مدیران باشگاه و وزارت ورزش هر چه سریع‌تر تکلیف نحوه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه را برای جلوگیری از محرومیت باشگاه مشخص کنند.

فروردین ادامه داد: اولویت دیگر باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی پرداخت پاداش و حق و حقوق بازیکنان است تا آنها در کنار کادر فنی بتوانند تمرکز کافی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند و طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده تمرینات خود را ادامه دهند. ضمن اینکه این بازیکنان باید حفظ و نفرات مدنظر کادر فنی به تیم اضافه شوند.

وی یادآور شد: موضوع محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم باشگاه پرسپولیس نیز باید تا پیش از برگزاری فینال پیگیری شود تا این محرومیت بی‌منطق با دفاعیات کارشناسی و فنی لغو شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ورزش کشور بسیار اهمیت دارد و قهرمانی در آسیا افتخاری ملی به شمار می‌آید، تأکید کرد: بازگشت آرامش به اردوی سرخ‌پوشان مهمترین مسئله‌ای است که در مقطع کنونی اهمیت دارد و در شرایط فعلی نباید فرصت پیش رو را برای کسب افتخار از دست داد.

کد خبر 449697

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی برانکو ایوانکوویچ عیسی آل کثیر تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فینال لیگ قهرمانان آسیا فراکسیون ورزش مجلس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بوانات لازمه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب را تغییر نگرش نسبت به تولید و دخالت دادن زیست بوم‌ها در امر تولید دانست و بیان کرد: این امر تنها با مشارکت مردم به عنوان پیشران تولید محقق می‌شود.

امام جمعه بوانات افزود: اینکه عده‌ای در تهران بنشینند و بخشنامه‌ای الزام‌آور برای کل کشور بنویسند و ابلاغ کنند این فقط رفع تکلیف است و عملاً دردی از دردهای بی‌نهایت تولید را درمان نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان قدرت در هر کشوری اقتصاد و تولید آن کشور است، عنوان کرد: برای محقق شدن شعار سال رهبری باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی امور به مردم واگذار شود، اما بدون توجه به الزامات اصلی این امر و بدون توجه به زیست‌بوم‌ها، تصدی‌گری مرکزی مانع اصلی تولید است و عملاً مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل تولید، گرفتار بروکراسی اداری فلج کننده‌ای هستند که انگیزه ورود به امر تولید از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به‌مسائل جاری شهرستان بوانات زد و بیان کرد: یکی از توقعات بحق مردم بوانات از مسؤولان استانی توجه به مطالباتی است که از طریق نمازجمعه به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت خواسته‌های آنها را بیان می‌کند و ما منتظر پاسخ مسؤولان استان به مطالبات مردم بوانات هستیم.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی دغدغه عامه مردم شد، و خلاء آن در شهرستان محسوس شد برای اینکه این موضوع به عنوان یک نیاز، یک کمبود، یا یک مشکل به اطلاع متولیان امر برسد، تنها راهی که ما به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنیم، حفظ آرامش عمومی و بیان آن خواسته از طریق خطبه‌های نمازجمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات اظهار داشت: طرح‌های مهم عمرانی خصوصاً مسئله جاده و راه‌آهن، مشکلات مسکن ملی، موضوع مهم آبخیزداری، معضلات فراوان بهداشت و درمان، برخی مدیریت‌های ناکارآمد، از مهمترین مطالبات مطرح شده چند ماه اخیر شهرستان بوانات است که منتظر پاسخ به این مطالبات هستیم.

کد خبر 6089117

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود