Web Analytics Made Easy - Statcounter

 طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در بیست و چهارمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران با اشاره به اهمیت تامین برق اظهار داشت: اهمیت تامین برق به ویژه در استان تهران زمانی برجسته‌تر می‌شود که بدانیم میزان تراکم جمعیت در استان تهران به ازای هر مترمربع ۲۰ برابر میزان مشابه در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در کلانشهر تهران در هر کیلومترمربع ۹۵۰ نفر زندگی می‌کنند و اهمیت خدمات رسانی در حوزه آب و برق در میزان رضایتمندی مردم در شرایط فعلی که دشمن درصدد ناامید کردن مردم است مشهود است.

استاندار تهران عنوان کرد: در کنار بهره برداری طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و رفاهی باید به حلقه مفقوده افزایش بهره وری دقت کنیم که یکی از بخش‌های نارضایتی مردم وجود بوروکراسی‌های زائد در ادارات است و همه مدیران ملزم هستند تا با رفع این موانع رضایتمندی مردم را ارتقا دهند.

محسنی بندپی سپس گفت: مسیر عبوری برق فشار قوی که از کنار برخی مناطق مسکونی در شهر و استان تهران باید تغییر کند و برای رفع این مشکل استانداری آماده همکاری است.

افتتاح دو پروژه سازوکاری برق تهران بزرگ با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران
دو پروژه ساز و کاری صنعت برق تهران بزرگ در بیست و چهارمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل هوشمندسازی مرکز اتفاقات برق (هما) و جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار به جای سیم‌های مسی در شبکه توزیع بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استاندارتهران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است