Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به آمادگی استانداری تهران بر تغییر مسیر عبور برق فشار قوی از کنار منازل مسکونی در شهر و استان تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در بیست و چهارمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران با اشاره به اهمیت تامین برق اظهار داشت: اهمیت تامین برق به ویژه در استان تهران زمانی برجسته تر می شود که بدانیم میزان تراکم جمعیت در استان تهران به ازای هر مترمربع ۲۰ برابر میزان مشابه در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کلانشهر تهران در هر کیلومترمربع ۹۵۰ نفر زندگی می کنند و اهمیت خدمات رسانی در حوزه آب و برق در میزان رضایتمندی مردم در شرایط فعلی که دشمن درصدد ناامید کردن مردم است مشهود است.

استاندار تهران عنوان کرد: در کنار بهره برداری طرح ها در بخش های مختلف عمرانی و رفاهی  باید به حلقه مفقوده افزایش بهره وری دقت کنیم که یکی از بخش های نارضایتی مردم وجود بوروکراسی های زائد در ادارات  است و همه مدیران ملزم هستند تا با رفع این موانع رضایتمندی مردم را ارتقا دهند.

محسنی بندپی سپس گفت: مسیر عبوری برق فشار قوی که از کنار برخی مناطق مسکونی در شهر و استان تهران باید تغییر کند و برای رفع این مشکل استانداری آماده همکاری است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاکید استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم