Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدصادق بنی‌عقیل امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سازمان انتقال خون استان گلستان به همه گروه‌های خونی احتیاج داریم ولی کمبود سه گروه خونی «A»، «B» و «AB» بیشتر احساس می‌شود که امیدواریم مردم در این امر خداپسندانه ما را مساعدت کنند.

وی تصریح کرد: نیاز ما به خون همیشگی است و هیچ جایگزینی برای این مایه حیات نداریم متاسفانه عمر فرآورده‌های خونی بسیار کم است به عنوان مثال طول عمر پلاکت‌های خونی سه روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان گلستان ابراز کرد: ما همیشه نیازمند ایثار و مهربانی هموطنان‌مان هستیم مردم به اهدای قطرات خونشان زندگی و شادی را به بیماران هدیه می‌دهند.

بنی‌عقیل با تاکید بر اینکه سالم‌ترین افراد به سازمان انتقال خون مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ 50 درصد از اهدای خون ما توسط بانوان انجام می‌شد ولی متاسفانه امروزه حضور بانوان به مراکز انتقال خون به پنج درصد تقلیل یافته است که امیدواریم شمار مراجعه‌کننده بانوان به این مراکز افزایش پیدا کند.

*اهدای خون بهبودیافتگان کرونایی بعد از یک ماه

وی با اشاره به اینکه بهبودیافتگان کرونایی نیز می‌توانند اهدای خون را انجام دهند، گفت: بهبودیافتگان کووید19 می‌توانند یک ماه بعد از بهبودی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان درخصوص اهدای خون توسط بهبودیافتگان کووید 19 ادامه داد: برای اهدای خون ترجیحا بهتر است آقایان به مراکز انتقال خون مراجعه کنند ولی اگر خانمی سابقه بارداری و سقط جنین نداشته باشد می‌تواند برای اهدای پلاکت خون به این سازمان مراجعه کنند و به شکرانه این سلامتی خون خود را اهدا کند.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: کمبود سه گروه خونی انتقال خون گلستان مراجعه کنند انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس

tags # جواد عزتی ، الناز حبیبی ، شبنم قربانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • راه های افزایش گلبول های قرمز
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان