Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد شیرین سخن ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اعمال محدودیت تردد آرامستان ها با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، اظهار کرد: در پی وضعیت قرمز در استان کرمانشاه و احتمال شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی برای سلامت شهروندان و مراجعین به آرامستان های کرمانشاه، تصمیمی اتخاذ شد که درب‌های آرامستان کرمانشاه بسته شود و ورود به آرامستان برای تدفین اموات باید با حداقل نفرات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تصمیم ستاد کرونا در استان کرمانشاه برگزاری مراسمات ختم اعم از سوم، هفتم، چهلم، سالگرد و دیگر مراسمات بر سر مزار درگذشتگان ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان آرامستان‌های کرمانشاه با اشاره به بسته بودن تمامی درب‌های خودرویی آرامستان که شامل ۷ درب ورود خودرویی است، تصریح کرد: تا فروکش کردن موج سوم شیوع بیماری کوید ۱۹ کلیه درب‌های خودرویی و پیاده آرامستان بسته و از هرگونه ورود به مجموعه آرامستان جلوگیری می‌شود و تا اطلاع ثانوی فقط آمبولانس‌های حمل متوفی و تعداد محدودی از بستگان متوفی اجازه ورود به آرامستان را خواهند داشت.

کد خبر 5047247

منبع: مهر

کلیدواژه: آرامستان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا کرمانشاه شیوع کرونا ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه شهدای مدافع حرم شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه