Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:01:11 GMT

پاشنه آشیل درحوزه بهداشت، بازارچه‌های محلی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۴۶۷

فرهاد ابول نژادیان گفت: پاشنه آشیل ما در حوزه بهداشت بازارچه‌های محلی است که متاسفانه متولی ندارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل رهیاب، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان پذیرش بیماران کرونایی در حال انجام است و فعلا کمبودی از نظر تخت و دستگاه اکسیژن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تا به حال حدود ۵۰ درصد از تخت‌های عادی در نظر گرفته شده برای پذیرش بیماران کرونایی و حدود ۷۰ درصد از تخت‌های بخش مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان اشغال شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: بسیار نگران شرایط در آبان‌ماه هستیم چراکه پیک آنفلوآنزا در آن زمان آغاز می‌شود و متاسفانه هنوز کرونا کنترل نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کرونا در خانواده‌ها وجود دارد و شاهد آن هستیم که اعضای یک یا چند خانواده همزمان درگیر ویروس شدند که این نشان از ادامه داشتن میهمانی ها و دورهمی‌های خانوادگی است.

فرهاد ابول‌نژادیان تصریح کرد: پاشنه آشیل ما در حوزه بهداشت بازارچه‌های محلی است که متاسفانه متولی ندارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که از مردم تقاضا می‌شود برای خرید به این اماکن مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد