Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۴۰ هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی پلیس آگاهی؛ البرز سید جعفر حسینی از کشف بیش از 40 هزار قطعه لوازم یدکی احتکار شده خبرداد و اظهارداشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی لوازم یدکی خودرو در یک انبار در مناطق مرکزی شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروج دام به استانهای مرزی ممنوع شد/ برنج احتکار شده/ اعلام قیمت جدید مرغ به زودیکشف بیش از 400 هزار انواع ماسک احتکار شدهتهران| 600 تن کالا احتکاری و عرضه خارج از شبکه در ری کشف شد

وی افزود: ماموران در ابتدا از صحت خبر مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره صمت به انبار مورد نظر مراجعه کرده و در بازرسی از آنجا 40 هزار و 18 قطعه انواع لوازم یدکی خودروهای داخلی که برای افزایش قیمت در بازار احتکار شده بود، کشف کردند که ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

جانشین انتظامی استان البرز بیان کرد: پلیس با هر فردی که با احتکار کالا قصد ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم را داشته باشد، برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم یدکی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد