Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:48:10 GMT

مرغداری متخلف در همدان به مراجع قضایی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۶۸۱

مرغداری متخلف در همدان به مراجع قضایی معرفی شد

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از معرفی یک واحد مرغداری متخلف به مراجع قضایی خبر داد و اظهار کرد: این واحد اقدام به جوجه‌ریزی غیرمجاز کرده بود.

وی بیان کرد: در راستای پایش و مراقبت بیماری آنفلوانزا یک واحد مرغداری به علت جوجه‌ریزی غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: با بازدیدهای مشترک کارشناسان اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی شهرستان در انجام عملیات پایش و مراقبت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، یک واحد مرغداری صنعتی که بدون مجوز و به صورت غیرمجاز به اقدام به جوجه‌ریزی کرده بود، شناسایی شد و برخورد لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای جلوگیری از بروز بیماری‌ها و انتشار آلودگی بوده است تاکید کرد: کارشناسان دامپزشکی بر دوره‌های پرورش، جوجه‌ریزی‌ها و نیز حمل و نقل طیور به مقصد کشتارگاه‌ها نظارت لازم را دارند تا از بروز بیماری‌ها و انتشار آلودگی جلوگیری شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان علی طاهری واحد مرغداری متخلف مراجع قضایی جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه

قطر و مصر به دلیل روابط خوبی که با طرف‌های فلسطینی و آمریکا دارند از اصلی‌ترین میانجیگران برای پایان بخشیدن به جنگ غزه محسوب می‌شوند. با این حال، معضل اصلی که باعث عدم رسیدن توافق طرفین برای استقرار آتش بس دائمی و تبادل اسرا می‌شود، کابینه افراطی رژیم صهیونیستی است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه قطر امروز (سه شنبه) از تماس تلفنی شیخ تمیم حمد آل ثانی، امیر این کشور با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر پیرامون جنگ غزه خبر داد. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: رهبران دو کشور طی این تماس تلفنی پیرامون پیشرفت در گفتگو‌ها درباره جنگ غزه و میانجیگری مشترک به منظور اطمینان از رسیدن به یک توافق آتش بس پایدار رایزنی کردند. 

ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه به منظور جلوگیری از بروز قحطی از دیگر محور‌های گفتگوی رهبران دو کشور بود. 

شیخ تمیم طی این تماس بر ضرورت تشدید تلاش‌های میانجیگرانه با همکاری شرکای منطقه‌ای و بین المللی به منظور پایان بخشیدن به تهاجم اسراییل به غزه تاکید کرد. 

دو طرف در پایان بار دیگر خواستار استقرار هر چه سریعتر آتش بس در غزه، آزادی اسرای صهیونیست، و ورود گسترده کمک‌های بشردوستانه به این باریکه به منظور جلوگیری از بروز قحطی پافشاری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه