Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:33:30 GMT

تورهای طبیعت گردی اردبیل ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۶۹۳

تورهای طبیعت گردی اردبیل ساماندهی می‌شود

 صغری فرشی روز سه‌شنبه  با اشاره به ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت‌گردی افزود: با توجه به تعطیلی تورهای طبیعت‌گردی در اردبیل به دلیل شیوع ویروس کرونا در صورت مشاهده برگزاری تورهای غیرمجاز توسط دفاتر خدمات مسافرتی یا تورلیدرهای دارای کارت، پروانه این دفاتر و افراد لغو و برخوردهای قضایی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بیشتر آژانس‌ها و تورلیدرهای استان از زمان ممنوعیت تور هیچگونه توری برگزار نکرده‌اند ولی عده‌ قلیلی نیز احتمالا خطا کرده‌اند که با این افراد برخوردهای قانونی انجام و لغو مجوز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرشی عنوان کرد: از خانواده‌ها انتظار می‌رود برای حفظ سلامتی خود و فرزندان در این ایام از حضور در تورهای غیرمجاز خودداری کنند چرا که یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی به دنبال خواهد داشت.
او با قدردانی از همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با تورهای غیرمجاز گفت: به زودی دستورالعمل‌های ویژه برای برگزاری تورهای طبیعت‌گردی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و شئونات اسلامی ابلاغ می‌شود که تدوین این دستورالعمل‌ها بارایزنی با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواهد بود.

برچسب‌ها جاذبه توریستی استان اردبیل ایرانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جاذبه توریستی استان اردبیل ایرانگردی جاذبه توریستی استان اردبیل ایرانگردی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد

سخنگوی صنعت برق از قوانین جدید و سختگیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز برق برای استخراج رمز ارز خبر داد که در راستای حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق تدوین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: تاکنون بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از 300 هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تامین برق این دستگاه‌های غیرمجاز باید نیروگاهی به بزرگی 1100 مگاوات احداث می‌شد، تصریح کرد: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینرهای غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که براساس قوانین جدید ماینرهای کشف شده، امحا خواهد شد تاکید کرد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقمندان این کسب و کار برای دریافت مجوزهای لازم یادآور شد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح بدون محدودیت نسبت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد