Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@03:24:10 GMT

آزادسازی ۹٠ درصد از بزرگترین خیابان شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۶۷۵۶

آزادسازی ۹٠ درصد از بزرگترین خیابان شهر یاسوج

شهردار یاسوج گفت: میزان آزادسازی خیابان ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی (بنسنجان - شرف آباد - دولت آباد - زیرتل) به ۹٠ درصد رسید.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: با توجه به لزوم اجرای طرح مهم ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی و تاثیر آن در کاهش ترافیک شهر، شهرداری یاسوج در این دوره کاری به موضوع خیابان ۴۵ متری بنسنجان، شرف آباد، دولت‌آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که ۳۰ سال پیش تصویب شده بود، ورود کرد و اکنون ۹۰ درصد از این معبر آزادسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این معبر پنج کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است و در این بازه زمانی حدود ۹۰ درصد از مسیر با تعامل و همکاری مردم و شورای شهر بازگشایی شده و مابقی اجرای این طرح نیز با قدرت بیشتر اجرایی خواهد شد.

شهردار مقدم تصریح کرد: با بهره برداری کامل این طرح، بخشی از بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد.

مقدم عنوان کرد: ارتقای کلاس شهری غرب و جنوب شهر یاسوج و همچنین کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر از دیگر مزایای این طرح است.

وی با اشاره به عملیات زیرساختی در این مسیر گفت: زیرساخت‌های این محور نیز در حال اجراست که جدول‌گذاری بخشی از این مسیر صورت گرفته است و بزودی عملیات آسفالت و بلوار وسط این خیابان نیز اجرا می‌شود.

کد خبر 449706

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری یاسوج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن کریمی گفت: در مذاکرات حاشیۀ اجلاس بانک توسعۀ اسلامی، اتفاقات خوبی در خصوص آزادسازی منابع مسدودشدۀ ما در برخی کشورها رخ داد که در آینده خبررسانی خواهد شد.

کد خبر 848177 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه تحریم بانک مرکزی ارز - بازار جهانی

دیگر خبرها

  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج