Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست اعضای شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: وضعیت استان مرکزی از نظر شیوع کرونا شرایط به شدت بحرانی و نگران‌کننده است که می‌تواند وضعیت بحرانی‌تر را نیز به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه حجم مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از این بیماری در استان بسیار بالاست و هم اکنون  بیمارستان‌های استان از بیماران کرونایی پر است و تخت خالی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی با بیان اینکه گذشت چندین ماه از شیوع این بیماری و درگیری کادر پزشکی و پرستاری با این بیماری، کادر پزشکی را به شدت خسته و فرسوده کرده است، ادامه داد: روز به روز بر آمار تقاضای ترک کار از سوی کادر پرستاری و پزشکی استان افزوده می‌شود چرا که این وضعیت آنان را به شدت خسته کرده که می‌طلبد مردم همکاری خود را در مهار این بیماری افزایش دهند.

آقازاده افزود: خطر ابتلا و مرگ ناشی از کرونا برای همه افراد وجود دارند، کسی نباید گمان کند بیماری برای او نیست، کرونا با کسی تعارف ندارد.

 در حال به روز رسانی

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی بیمارستان ها بیماران پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار تمساح با دست خالی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 28 یک شکارچی حرفه‌ای در فلوریدا تمساح بزرگی که باعث وحشت شهروندان آمریکایی شده بود را با دست خالی شکار و مهار کرد. این لحظات دلهره آور را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران