Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با اشاره به دستور استانداری تهران بر محدودیت های کرونایی صنوف و اماکن عمومی گفت: ۳۲۹ مکان عمومی و صنوف در شهرستان بهارستان پلمب شد. - اخبار استانها -

دانوش دمیریان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به بازرسی از 786 صنف و اماکن عمومی در بازه زمانی 10 روزه اظهار داشت: 98 آرایشگاه زنانه و 23 رستوران در این بازدیدها به دلیل محدودیت های کرونایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به پلمب 145 چایخانه و رستوران سنتی اشاره کرد و افزود: چایخانه ها به دستور دادستان کل کشور مبنی بر حذف پایدار قلیان است و اگر چایخانه ها قلیان عرضه نکنند پس از محدودیت های کرونایی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان به پلمب 76 باشگاه ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: با همکاری اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان در مدت 10 روز 329 مکان عمومی پلمب شد.

774 واحد صنفی استان بوشهر به‌دلیل رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد45درصد کاشانی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند/ پلمب 3 مرکز و معرفی7 واحد غذایی به مراجع قضایی1750 واحد صنفی متخلف از پروتکل‌های کرونا در کردستان پلمب شد

دمیریان به عدم فعالیت 26 تالار پذیرایی از زمان شیوع بیماری کرونا در بهارستان اشاره و بیان کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا شهربازی ها و تالارهای پذیرایی در ایام کرونایی اجازه فعالیت ندارند.

وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم شهرستان بهارستان در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را به درستی عمل نمی کنند که در فصل سرما بهارستان با تراکم جمعیتی بالا وضعیت خوبی را با این اوصاف نخواهد داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پروتکل های بهداشتی شهرستان بهارستان پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است

فرماندار شهرستان لنده گفت: معلمان باید در راستای ترویج گفتمان توحیدی یک انسان در طراز مقام توحیدی تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جلال دانش، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در آئین گرامیداشت مقام معلم در شهرستان لنده، اظهار کرد: کسب مقام دوم استان توسط اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده در بین ۱۳ منطقه استان نشان از تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر مجموعه بزرگ آموزش‌وپرورش دارد و باعث افتخار است.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند؛ «معلمی شغل انبیا است»، افزود: این فرمایش امام (ره) نشان از نقش توحیدی معلمین در تربیت و پرورش ذهن‌ها و اندیشه‌های فرزندان ما در جامعه دارد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: تمام انبیای الهی آمدند تا اعلام کنند که خدا یگانه است، لذا این خداوند است که بر انس و جن تسلط دارد و هیچ برگی بدون اذن و اراده الهی زمین نمی‌افتد و معلمین نیز باید در راستای ترویج گفتمان توحیدی، یک انسان در طراز مقام توحیدی تربیت کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد امید در دل انسان‌ها به‌واسطه مکارم اخلاقی و نماز و گفتمان دین و اندیشه‌های دینی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

دانش خاطرنشان کرد: باید دانش‌آموز ایرانی را سرشار از امید کنیم و لازمه آن تلاش و کوشش معلمین مؤمن و انقلابی است که این رسالت بزرگ را بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت یک معلم ساختن، تربیت و پرورش استعدادهای است که برای آینده جامعه مثمر ثمر باشد، افزود: یک معلم ریاضی داشتیم که روزانه بیش از ۱۰ دقیقه ابتدایی کلاس را به تفسیر نهج‌البلاغه می‌پرداخت که علاوه بر آموزش ریاضی نسبت به پرورش انسان‌ها و ذهن ما دانش‌آموزان را برای مسائل دینی آماده می‌کرد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده یک کار فرهنگی و تأثیرگذار معنوی در راستای گرامیداشت مقام شهدا در روز سوم خرداد در ورزشگاه شهید دستغیب لنده با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد که امیدواریم همه مردم با حضور خود شاهد برگزاری یک حماسه بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

کد خبر 751217

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین