Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: سرفاصله زمانی خطوط قطارشهری در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از ۵ به ۴ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

وحید مبین‌مقدم با بیان اینکه «خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر سرویس‌دهی ویژه خواهد داشت»، اظهار کرد: در راستای حفظ فاصله اجتماعی و پیشگیری از ازدحام جمعیت در واگن‌ها ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روزهای پایانی صفر افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خط یک و دو قطار شهری مشهد روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه مصادف با شب رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ سرویس‌دهی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در این روز، سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از پنج دقیقه به چهار دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

مبین مقدم درخصوص سرویس‌دهی ویژه خطوط قطارشهری در شب شهادت امام رضا(ع)، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سرویس‌دهی خط یک و دو قطارشهری در روز جمعه ۲۵ مهرماه مصادف با روز رحلت حضرت رسول(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(س) و شب شهادت امام رضا(ع) با دو ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ خواهد بود.

وی ادامه داد: در این روز نیز برای جلوگیری از ازدحام در واگن‌ها، سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه درخط یک از ساعت ۹ تا ۲۰  از پنج دقیقه به چهار دقیقه کاهش خواهد پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: همچنین سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز شنبه ۲۶ مهر مصادف با روز شهادت امام‌رضا(ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ انجام می‌شود. در این روز از ساعت ۹ الی ۲۰ سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک نیز از پنج به چهار دقیقه کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مبین‌مقدم تاکید کرد: ماسک زدن مسافران در هنگام استفاده از خطوط قطار شهری الزامی است. به زائران و مجاوران محترم توصیه می‌کنم تا تمهیدات بهداشتی لازم و فاصله‌گذاری مناسب را درزمان حضور در ایستگاه‌ها و سوار شدن به قطارها رعایت کنند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطار شهري دهه پایانی صفر پیدا خواهد خطوط قطار شهری قطار شهری مشهد سرفاصله زمانی شهرداری مشهد شهادت امام دقیقه کاهش سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.

به گزارش ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد. وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کردکه الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان ‌می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

به گزارش کریپتو، پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که  ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۲۹۴.۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۸۹.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۹ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۱.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۸۰ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۴.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۴ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۲۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۲۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۰ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۴۹ درصد افزایش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۹۹ درصد کاهش

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی