Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قلی‌نژاد ظهر سه‌شنبه در بازدید کارشناسان محیط زیست از نیروگاه هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: از مهمترین اهداف این بازدید می‌توان به بررسی مسائل زیست محیطی نیروگاه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد احداث واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر هستیم که در نظارت‌های زیست محیطی تلاش بر این است که وفق قوانین و مقررات از هرگونه آسیب به محیط زیست جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر افزود: در راستای هماهنگی در پایش‌های زیست محیطی منطقه تفاهم‌نامه همکاری بین نیروگاه هسته‌ای بوشهر و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر منعقد خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف از بازدید این مرکز، آشنایی و اطلاع از نحوه پایش‌های زیست محیطی فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای بوشهر است.

قلی‌نژاد افزود: خوشبختانه اندازه گیری‌های دقیقی با استفاده از دستگاه‌های سنجش و پایش مدرن در سطح استانداردهای روز بین المللی در حال انجام است که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 5047383

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نیروگاه اتمی بوشهر اداره کل محیط زیست استان بوشهر ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه شهدای مدافع حرم زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست