Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@21:59:08 GMT

اجرای جشنواره دختران امروز ویژه دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۵۰۰

اجرای جشنواره دختران امروز ویژه دانش آموزان

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: جشنواره فرهنگی هنری "دختران امروز" ویژه دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی با شعار دختران، خانواده و گذر از کرونا در حال پیگیری و اجراست.

به گزارش ایسنا، در همین راستا مینایی پور عنوان کرد: این جشنواره فرهنگی هنری پیرو موافقت نامه شماره ۷۵۳۹۱ تاریخ ۹۹/۷/۵ با معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری و با هدف کشف استعداد ها، خلاقیت ها، تقویت نقش دختران و همچنین ایجاد نشاط و شادابی و پررنگ نمودن نقش دختران در خانواده درایام کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: این جشنواره به دنبال باز آفرینی نقش دختران در خانواده و در دوران پسا کرونا است و اجرای این جشنواره منجر به انعکاس و ماندگارکردن صحنه های جذاب و تاثیر گذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور ازکرونا می شود.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز در قالب هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه در فضا و بستر مجازی برگزار و شروع به کار کمیته اجرای آن از آبان ۹۹ بوده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد و افتتاحیه این جشنواره در هفته اول آبان ماه  سال جاری و اختتامیه آن همزمان با ولادت با سعات بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و روز زن و همچنین ولادت امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یعنی نیمه دوم بهمن ۹۹ بصورت مجازی برگزار می شود.

وی تاکید کرد:  این جشنواره ویژه دانش آموزان دختر در تمامی مقاطع تحصیلی و در سطح کشوری طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه زنان وزارت آموزش و پرورش، البته شایان ذکراست که جشنواره دختران امروز با مشارکت معاونت امور زنان ریاست جمهوری، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری و اجراست و دبیرخانه اجرایی این جشنواره در حوزه معاونت پرورشی اداره کل شهرستان های استان تهران مستقر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز جشنواره آموزش و پرورش دختران امروز نقش دختران امور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، ظهر سه شنبه در جلسه تشریح پروژه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، نقش معلم را در شکل‌گیری هویت دانش‌آموزان نقشی بی‌بدیل دانست و گفت: تکلیفی که در راستای آموزش و تربیت دانش آموزانی که سکان مدیریتی کشور را در مشاغل و مسندهای مختلف به عهده خواهند گرفت برای همه واضح است.

وی، رسالت و مسئولیت مدیران و معلمان دستگاه تعلیم و تربیت را سنگین و مهم دانست و افزود: دانش‌آموزان سرمایه بزرگ اجتماعی هستند که متأسفانه مدتی دشمن نفوذ کرده و به دنبال آسیب رساندن به دانش‌آموزان ما است و قطعاً تدبیر، مدیریت و چاره اندیشی مسئولان در خنثی سازی و شکست این برنامه‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

بخشی، پروژه نماد را تکمیل کننده قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: کودکان و نوجوانانی که در معرض بزه دیدگی یا ورود آسیب به سلامت جسمی و روحی هستند در طرح نماد مورد پایش و غربالگری قرار خواهند گرفت و پیگیری و تعقیب ترک فعل‌های دستگاه‌ها نسبت به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و اجرای طرح نماد در دستور کار دادستانی است و اگر تخلفی از اجرای این قانون و یا ترک فعلی گزارش شود، اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.

کد خبر 6099504

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم