Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:50:29 GMT

آموزش الگوریتم‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۵۰۸

آموزش الگوریتم‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه گیلان اولین دوره آموزش الگوریتم‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را با عنوان AICademy به‌صورت آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مباحث این دوره شامل آشنایی با هوش مصنوعی، تاریخچه و کاربردهای آن، الگوریتم‌های یادگیری ماشین، پیاده‌سازی الگوریتم‌ها بر روی دیتاست‌های kaggle، یادگیری عمیق، کاربرد و مقدمه‌ای بر یادگیری تقویت شده است که توسط دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته تدریس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان میاهی (دانشجوی ارشد علوم کامپیوتر دانشگاه آلبرتا)، سعید ضیادید (فارغ‌التحصییل ارشد علوم کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس)، عرفان اخوان (دانشجوی ارشد زبان‌شناسی رایانشی دانشگاه شریف)، سید مرتضی میرجبرئیلی (فارغ‌التحصیل علوم کامپیوتر دانشگاه گیلان) و حسین صابری (فارغ‌التحصیل مهندسی برق دانشگاه گیلان) سخنرانان و مدرسان این دوره هستند.

دوره AICademy با همکاری گروه علوم کامپیوتر و گروه برق دانشگاه گیلان از ۲۲ تا ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به آدرس https://evand.com/events/aicademy-۱۹۲۳۸۵۱ مراجعه کنند یا با آی‌دی @m_mirjebreili در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یادگیری ماشینی یادگیری عمیق الگوریتم علوم کامپیوتر دانشگاه دانشگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد