Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رسول‌ بهرامی‌پور» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش هر بسته را بیش از ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع مبلغ ۲۴ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه هر بسته شامل برنج، ماکارونی، روغن، مرغ و رب گوجه‌فرنگی است، اظهار داشت: همه این بسته‌ها توسط حقوقدانان بسیجی تهیه شده و از هیچ اداره یا ارگانی کمکی دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد : بعد از کرونا بسیاری از مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو شدند که حقوقدانان بسیجی استان کرمانشاه هم با اقدام جهادی خود و از ابتدای آغاز رزمایش مومنانه بیش از ۳۰۰ بسته حمایتی را تهیه و بین نیازمندان جامعه توزیع کردند.

این حقوقدان، فعالیت حقوقدانان بسیجی را در ارائه خدمات رایگان حقوقی به افراد نیازمند بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بسیاری از افراد نیازمند به علت نداشتن استطاعت مالی از پیگیری امور حقوقی خویش عاجز هستند و لذا خیرین حقوقدان می‌توانند در عرصه خدمتگزاری به افراد نیازمند نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: مجمع خیرین حقوقدانان با مشارکت حقوقدانان بسیجی و مسوُولان مراکز حقوقی استان، خدمات حقوقی و قضایی رایگان به افراد نیازمند از قبیل مشاوره حقوقی تخصصی، وکالت، ثبت ازدواج، ثبت اسناد رسمی، امور کارشناسی، داوری، میانجیگری و پیگیری امور حقوقی افراد را ارائه خواهند داد.

«بهرامی‌پور» با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: ما در سازمان بسیج حقوقدانان این تکلیف را در عرصه خدمات حقوقی و قضایی به مردم با همراهی و همکاری مراکز حقوقی مرتبط با جدیت دنبال می‌کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان بسیج حقوقدانان کشور مقام معظم رهبری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان بسیج حقوقدانان کشور مقام معظم رهبری کرمانشاه ویروس کرونا سازمان بسیج حقوقدانان کشور مقام معظم رهبری کرمانشاه اخبار کنکور حقوقدانان بسیجی افراد نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی