Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@21:36:06 GMT

فقط به صعود تیم ملی فکر می کنیم .

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۶۷۶

فقط به صعود تیم ملی فکر می کنیم .

دبیرکل فدراسیون گفت: غیر از صعود تیم ملی به جام جهانی به موضوع دیگری فکر نمی کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال بسیار به آینده فوتبال ایران و تیم ملی امیدوار است. بخش هایی از مصاحبه دبیر امیدوار و با روحیه فدراسیون فوتبال را بخوانید:

*خوشبختانه با پیش‌بینی‌های که فدراسیون انجام داد، دو اردوی تدارکاتی در ازبکستان و ترکیه برای تیم ملی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی تاشکند یک دیدار دوستانه با تیم ملی ازبکستان نیز انجام شد که ثمرات خوبی داشت.

محمدنبی گفت:

*اگرچه بازی با مالی در دستور کار قرار داشت اما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، این دیدار لغو شد. با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ترکیه به عنوان میزبان این مسابقه بود، امروز رسما اعلام کرد با توجه به گزارش پزشکی اعضای تیم مالی و به حد نصاب نرسیدن آنان این بازی لغو شد. طبق پروتکل‌های فیفا، چون اکثریت بازیکنان مالی به کمتر از ۱۳ بازیکن می‌رسید، به همین دلیل این بازی لغو و به تاریخ های آتی موکول می‌شود.

مهدی محمدنبی ادامه داد:

* فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و پیگیری بازی تدارکاتی برای اردوی آبان ماه خواهد بود. فدراسیون تمام سعی خود را در این زمینه خواهد کرد تا تیم ملی آماده رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شود. اسکوچیچ به همراه کادر زحمات زیادی در این زمینه کشیده اند. انشاءالله بتوانیم در دیدارهای تدارکاتی بعدی رضایت مردم عزیزمان را بدست بیارویم و در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و غیر از صعود تیم ملی به جام جهانی به موضوع دیگری فکر نمی‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دبیرکل فدراسیون تیم ملی ایران دبیرکل فدراسیون مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند