Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@07:12:39 GMT

متقاضیان وام کرونا فقط ۱۰ روز مهلت دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۸۶۵

صراط: در حالی که تا پایان مهرماه و موعد اتمام مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا ۱۰ روز بیشتر باقی نمانده کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا در بیست و هشتمین جلسه خود اعلام کرد که زمان ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش آفتاب، گزارش‌ها حاکی از آن است که طی هفته‌های اخیر به طور متوسط روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر از شاغلان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت نام کرده اند؛ بر همین اساس کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا از بانک‌های عامل خواسته تا با جدیت بیشتری نسبت به پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به متقاضیان تا پایان مهرماه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر اعلام معاونت توسعه اشتغال وزارت کار، تاکنون ۲۹۲ هزار بنگاه آسیب دیده از کرونا موفق به دریافت وام کرونا شده و از مجموع ۷۰۴ هزار پرونده بررسی شده در جریان پرداخت تسهیلات کرونایی، ۵۴۴ هزار پرونده جهت پرداخت به بانک‌ها معرفی شده و ارزش تسهیلات پرداختی به ۲۹۲ هزار بنگاه آسیب دیده بیش از ۵۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

تاکنون بیش از ۷۰۴ هزار واحد برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کرده و طی یک ماه گذشته پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست‌های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیرو‌های کار بوده و بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، به منظور استفاده از تسهیلات مذکور با مراجعه به سامانه کارا مراحل ثبت نام خود را دنبال کردند.

تاکنون بیش از ۷۰۴ هزار واحد برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کرده و در یک ماه گذشته پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

پیش از این کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا مهلت ثبت نام وام کرونا را تا پایان شهریور ماه تمدید کرده بود، اما بر اساس تصمیم جدید این کارگروه، مقرر شد تا یک ماه دیگر برای ثبت نام به متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی کرونا مهلت داده شود؛ بر این اساس با توجه به آنکه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا اعلام کرده که زمان مذکور دیگر تمدید نخواهد شد، متقاضیان دریافت وام کرونا ۱۰ روز فرصت دارند تا درخواست خود را در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir به ثبت برسانند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وام وام کرونا کرونا تسهیلات صراط کسب و کار های آسیب دیده از کرونا پرداخت تسهیلات حمایتی دریافت تسهیلات تسهیلات کرونا وام کرونا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد