Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@21:12:22 GMT

سوپرجام ایران در نیم فصل برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۹۳۵

بازی سوپرجام ایران بین دو تیم پرسپولس و تراکتور در نیم فصل برگزار می شود

مسابقه سوپر جام بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز در نیم فصل لیگ برتر بیستم برگزار می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی  فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ در نیم فصل لیگ برتر بیستم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

استقلال | اولویت پرداختی آبی ها؛ اول وینفرد شفر بعد هروویه میلیچ

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزار می شود نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: خانه تاریخی آل یاسین واقع در خیابان امام خمینی(ره) از ساعت ۱۹:۳۰ بیستم اردیبهشت‌ماه «روز گل محمدی و گلاب» پذیرای کودکان و مادرانی می‌شود که سنتی کهن و دیرینه را بازنمایی می‌کنند.

سیدهادی مسعودی علوی افزود: در این سنت بهاری، نوزاد را پس از غسل دادن میان گل‌های محمدی پرپر شده‌ای در پارچه سفیدی می‌غلتانند؛ بر اساس این باور کهن، این اقدام موجب شادابی پوست کودک شده و او را در برابر حساسیت‌های فصلی ایمن می‌کند.

وی با بیان اینکه آئین ملی گل‌غلتان ویژه کودکان زیر دو سال (متولدین سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، گفت: پیشینه رواج این آئین در فرهنگ و سنت کاشانی به ثبت رسیده و در منطقه کاشان دارای هویت و اصالت است. مسعودی علوی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت فرزندانشان در آئین گل غلتان با مراجعه به تارنمای رسمی شهرداری به نشانی https://www.kashan.ir/gol-ghaltan نسبت به ثبت نام برای حضور در این آئین اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شماره پیامک و ایتا ۰۹۱۰۷۹۶۲۹۶۱ و شماره ۵۵۲۳۴۴۹۹ ۰۳۱ نیز مسیرهای ارتباطی دیگری است و متقاضیان برای حضور فرزندانشان می‌توانند با ارسال مشخصات به این شماره آمادگی خود را برای حضور در این مراسم اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران