Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:06:58 GMT

خجالت می‌کشم به نقطه اول می‌رسیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۸۱۲۱

خجالت می‌کشم به نقطه اول می‌رسیم

ایسنا/لرستان معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خجالت می‌کشم کلی راجع به توسعه منطقه حرف می‌زنیم و باز هم به همان نقطه اول می‌رسیم.

عیسی منصوری ۲۲ مهر ماه در جلسه با فرماندار کوهدشت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه الگوهای تکراری در استان‌ها و شهرستان‌ها وجود دارد و ما این را به وفور می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار داریم دوستانی‌که دست‌اندرکار سیاستگذاری هستند یک الگوی توسعه‌ای را مشخص کنند و بر اساس آن کار را جلو ببریم.

 منصوری افزود: خجالت می‌کشم کلی حرف می‌زنیم راجع به توسعه منطقه و باز هم به همان نقطه اول می‌رسیم. چه کسی گفته است صندوق‌های قرض‌الحسنه یکی از عامل‌های توسعه بوده و باید بدانیم این توسعه نیست. نمی‌گویم این صندوق‌ها حذف شود اما مطمئن باشید تحول خاصی ایجاد نمی‌کند.

معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما برای نسل دوم چه کار کرده‌ایم، انتظارم این است که مسئولان در اینجا یک چیزی را روی میز بگذارند تا من وام بدهم به شرطی که آن کار باعث تحول شود و نسل دوم تمایل پیدا کند که این جا بماند و مهاجرت اتفاق نیفتد.

وی تاکید کرد: اگر می‌گوییم آب کم داریم چرا بازهم در مورد کشاورزی صحبت می‌کنیم؟ نباید دور هم بنشینیم و جلسه بگذاریم اما خروجی نداشته باشد و باید فکر اساسی‌تر داشته باشیم.

منصوری تصریح کرد: باید براساس کارهای مطالعاتی که انجام شده، چند ایده را توافق و همان‌ها را اجرایی کنیم.

معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: کارهایی که منفعت آنها برای عام است را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کارگران نقش تعیین کننده‌ای داشته و همگام با سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب و پس از آن نیز در جنگ تحمیلی و صحنه‌های مختلف از کیان کشور دفاع کرده‌اند.

وی افزود: رشد و شکوفایی کشورمان را مرهون کار و تلاش کارگران هستیم و کارگران ستون فقرات اقتصادی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار ۱۹۲۸۴ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که در طول سال گذشته توسط بازرسان ۱۹۰۰۰ بازرسی از این واحدها در راستای صیانت از جان کارگران و ایمنی و بهداشت محیط صورت گرفته است.

پیشکاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار پرونده کارگران استان در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: بالغ بر ۲۲۴ هزار نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند که در مجموع حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

وی تصریح کرد: در واحدهای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر نیز خانه‌های بهداشت راه اندازی شده و ۹۲ کارگاه آموزشی نیز در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارگران در استان برگزار شده است‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

کد خبر 749418

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم