Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:43:15 GMT

کشف دارو‌های قاچاق در ناصرخسرو

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۸۱۸۶

کشف دارو‌های قاچاق در ناصرخسرو

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: در ساعت ۱۹:۰۰ بیستم مهر ماه ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار هنگام گشت زنی‌های هدفمند در حوالی خیابان "ناصر خسرو" به راکب و ترک نشین موتورسیکلتی مظنون شدند و برای بررسی موضوع دستور توقف موتورسیکلت را صادر کردند.

وی بیان داشت: در تحقیقات اولیه متهمان که پاسخ درستی به سوالات مأموران کلانتری نمی‌دادند، موتورسیکلت آنان مورد بررسی قرار گرفت و در قسمت زیر صندلی مقدار فراوانی دارو کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت تمامی دارو‌های کشف شده قاچاق بوده و متهمان خارج از چرخه قانونی در حال توزیع آن هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر یک هزار و ۹۲۵ عدد انواع داروی قاچاق کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

کشف ۸۲۳ قلم داروی قاچاق در غرب تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی داروی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان