Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@00:43:31 GMT

وقتی گرت ساوت‌گیت به مورینیو گوش نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۸۲۱۰

وقتی گرت ساوت‌گیت به مورینیو گوش نمی دهد

با وجود نگرانی‌های اعلام شده توسط مورینیو‌، گرت ساوت‌گیت در بازی انگلیس مقابل دانمارک از هری کین به عنوان بازیکن فیکس استفاده می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود انتقادهای اخیر ژوزه مورینیو سرمربی تیم تاتنهام و ابراز نگرانی او بابت سلامت کاپیتان تیمش هری کین بعد از حضور او در تیم ملی، گرت ساوت گیت قصد دارد در بازی فردا مقابل دانمارک از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مورینیو این هفته از ساوت گیت خواسته بود از هری کین در هر سه بازی تیم ملی انگلیس در وقفه اخیر رقابتهای ملی استفاده نکند. هری کین که از ناحیه ران پا با مشکل مواجه است در بازی دوستانه مقابل ولز به میدان رفت و در بازی مقابل بلژیک هم ابتدا روی نیمکت بود و سپس در نیمه دوم به میدان فرستاده شد.

اما گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس می‌گوید کاپیتانش آماده است تا در بازی فردا مقابل دانمارک از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود.

 

سرمربی انگلیس در پاسخ به سوال خبرنگارانی که از شرایط کین می‌پرسیدند گفت: ” او از نظر پزشکی آماده است. صحبتهایی درباره او شده ولی این حرف‌ها همیشه خواهد بود. تیم پزشکی ما کاپیتان را معاینه کرده و به او اجازه دادند و هری می‌تواند در بازی با دانمارک فیکس بازی کند”.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تاتنهام هری کین گرت ساوت گیت تاتنهام ژوزه مورینیو گرت ساوت گیت هری کین محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول گرت ساوت گیت هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 2 بر 0 خانگی در خانه بولتون، برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس و دومین بار در تاریخ لیگ انگلستان قهرمان شود. فرانک لمپارد زننده هر دو گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند