Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، روزنامه «اندیان اکسپرس» نوشت که «پوسا کریشنا» شهروند هندی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را معبود خود کرده بود پس از آن که نتوانست خبر ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا را تحمل کند در اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد.

این روزنامه به نقل از خانواده کریشنا نوشت که این فرد که در هند زندگی می کند پس از ابتلای ترامپ به کرونا بارها ویدئوهایی احساساتی در فیسبوک منتشر کرد و برای رئیس جمهور آمریکا و «ملانیا» همسرش و بانوی اول آمریکا آرزوی شفای عاجل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر عموی کریشنا به این روزنامه هندی گفت که کریشنا صبح روز یکشنبه از خواب بیدار شد و طبق معمول کارهای خود را انجام داد اما به ناگاه افتاد و مرد.

از سوی دیگر نزدیکان این شهروند هندی گفتند:«کریشنا پس از شنیدن خبر ابتلای ترامپ به کرونا دچار افسردگی شد و غذا کم می خورد. وقتی پس از افتادنش او را به بیمارستان رساندیم پزشکان اعلام کردند که وی مرده است و دلیل مرگش نیز سکته قلبی است.»

روزنامه اندیان اکسپرس در ادامه نوشت:کریشنا از چهار سال پیش و زمانی که رئیس جمهور آمریکا به خواب وی آمد، تبدیل به دغدغه و دلهره وی شد.


 

اخبار مرتبط 72 درصد آمریکایی ها معتقدند ترامپ کرونا را جدی نگرفت/پیشتازی 14 درصدی بایدن دومینوی کرونا در کاخ سفید؛ مدیر ستاد انتخاباتی و یکی از مشاوران ترامپ هم کرونا گرفتند این زن مرموز ترامپ را به کرونا مبتلا کرد+تصاویر رهبرانی که به کرونا مبتلا شدند احتمال ابتلای ترامپ به کرونا بیشتر شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا دونالد ترامپ ویروس کرونا ترامپ کرونا گرفت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902551

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین