Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه فرمان مبارک فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر در اختیار قرار دادن ظرفیت حداکثری مراکز درمانی نیروهای مسلح به بیماران مبتلا به کرونا را با همه وجود به  انجام می رسانیم،گفت:  تمامی ظرفیت ها و امکانات درمانی سپاه اعم از بیمارستان های ثابت و سیار، امکانات تولید و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی و مشارکت در غربالگری و کمک به کادر ایثارگر و فداکار درمانی در غالب ماموریت ویزه سپاه در موج سوم کرونا به میدان می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از  سپاه نیوز؛ اولین جلسه گزارش گیری اقدامات سپاه پس از دستور اخیرفرماندهی معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر در اختیار قرار دادن ظرفیت حداکثری مراکز درمانی نیروهای مسلح به بیماران مبتلا به کرونا صبح امروز (سه شنبه ) از طریق ارتباط زنده ویدئویی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهان نیروها،سازمان بسیج مستضعفین، سپاه های استانی و فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری این جلسه با بیان اینکه پیرو فرمایشات و فرامین پیوسته فرماندهی معظم کل قوا،در روزهای اخیر ماموریت جدید مشارکت حداکثری تمامی ظرفیت ها و امکانات نیروهای مسلح از جمله سپاه در بخش خدمات پیشگیری و درمان بیماران کرونایی ابلاغ شد، گفت:این مهم هم در فرمایشات روز گذشته معظم له در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح و هم در فرمان جدیدی که به ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ فرمودند؛ وجود داشت.


وی افزود:بر اساس این تدبیر و دستور مبارک متعهد هستیم که تمامی ظرفیت ها و امکانات درمانی سپاه اعم از بیمارستان های ثابت و سیار، امکانات تولید و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی و مشارکت در غربالگری و کمک بسیج جامعه پزشکی به کادر ایثارگر و فداکار درمانی را در غالب ماموریت ویزه سپاه در موج سوم کرونا به میدان آوریم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا تمامی استعداد های بیمارستانی و سایر ظرفیت های بسیج در خدمت تحقق این مهم قرار گیرد، گفت: در کنار این اقدامات کمک‌های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی با هدف کاهش مشکلات مردمی که از کرونا و یا غیر کرونا دچار رنج معیشتی هستند، به طور مداوم انجام می پذیرد.

سرلشکر سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه فرمان مبارک فرماندهی معظم کل قوا را تبدیل به مأموریت کردیم و با همه وجود آن را به  انجام می رسانیم،اظهار کرد: این اقدام و اراده در سپاه زنده و جاری است ودرصدد هستیم تا تمامی این ظرفیت ها را در آرایش و با تمهیداتی جدید به شکلی پیوسته بسیج کنیم و  در خدمت ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا در سراسر کشور قرار دهیم .

فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی توسط همه هموطنان ،قطع زنجیره تماس را تنها راه برخورد منطقی و موثر در پیشگیری از تداوم شیوع کرونا دانست و گفت: از مردم عزیزمان خواهش می کنیم  دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را که از سوی نهادهای مسئول به آنها متذکر می‌شوند، را رعایت کنند تا با حفظ سلامتی خود ، خانواده وسایرین ، شرایط به شکل عادی برگردد ؛ تحقق این مهم جز با پیوند خوردن اراده ها و انگیزه ها و عزم آحاد مردم و تمامی نهادها و دستگاه‌های مسئول ممکن نیست.

همچنین  فرماندهان نیروها،رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان سپاه های استانی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در این ارتباط، گزارشی از آخرین اقدامات و عملکرد مجموعه خود در این خصوص را ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران فرمانده کل سپاه نیروهای مسلح معظم کل قوا ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم

فرمانده سپاه استان قم، گفت: باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم، اظهار داشت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی افزود: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم، بیان کرد: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

وی تصریح کرد: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

موحد تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان بسیجی برای رونق تولید دانش بنیان استان استفاده شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش‌بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان‌ها برگزار می شود، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح‌ها خواهند بود.

وی عنوان کرد: مهم است که دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

به گزارش تسنیم، در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود