Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@12:28:58 GMT

واکنش پنس به مگس روی سرش هنگام مناظره

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۸۴۷۸

واکنش پنس به مگس روی سرش هنگام مناظره


به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چهارشنبه گذشته در مناظره میان معاونان دونالد ترامپ و جو بایدن یک مهمان ناخوانده نامش را در کتاب‌های تاریخ تحت عنوان "مگس مایک پنس" ثبت کرد بعد از آنکه این حشره روی سر او در زمان بحث بر سر مسائل نژادی نشست.

مایک پنس در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار کرد، این در واقع فرزندان ارشدش بودند به او درباره این حشره گفتند که به آرامی روی موی سفید او برای حدود دو دقیقه بدون مزاحمتی نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معاون رئیس جمهوری آمریکا در ضمن داشتن لبخندی روی لبش تصریح کرد: آنها بودند که این موضوع را به من گفتند. من نمی‌دانستم که آنجاست.

پنس با اشاره به سه فرزندش خاطرنشان کرد: آنها همه به من گفتند بابا کارت را خوب انجام دادی. اما آنها همینطور درباره این مگس نیز به من گفتند. و بعد این باعث خنده همه ما شد.

همچنان که این مناظره در دست انجام بود، این مگس خیلی زود تبدیل به محور تصاویر و متون فکاهی در شبکه‌های اجتماعی شده و حتی در توییتر برای او حساب درست شد.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان اکبر عالمی مایک پنس مگس مناظره انتخاباتی خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان اکبر عالمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «مجاهد سعید» امام جماعت مسجد جامع «تاکالار» در ایالت سولاویزی جنوبی اندونزی اخیرا در حین ادای نماز صبح فوت کرد.

تصاویر دوربین های مدار بسته این مسجد در روز یکشنبه پنجم ماه مه (دو روز پیش) نشان می دهد که وی پس از رفتن به سجده نقش بر زمین می شود.

لحظاتی بعد نمازگزاران برای کمک به وی به سویش می آیند که بنابر اعلام منابع بیمارستانی تلاش های آنها با توجه به اینکه امام جماعت مسجد در همان لحظات اولیه جان سپرده بود، بی نتیجه مانده است.

کد خبر 6099363 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • عکس | سیل؛ طغیانی علیه طغیان انسان!
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • شکستن شاخ گوزن شمالی در هنگام مبارزه + فیلم